Når ble dere kvalm?

Ble kvalm allerede ved ikm, helt forferderlig. Er bedre nå heldigvis, men savner å ikke være kvalm og uggen :dead:

Aner ikke hvor langt jeg er på vei men tror rundt uke 4-5 :sour: har bare blitt verre siden da. lurer på nårtid jeg møter "toppen"..

Jeg har vært en del kvalm/uggen i uke 7 og 8, men kaster heldigvis ikke opp. De par siste dagene har vært ganske bra, så kanskje det ikke blir så ille her.

Har vært lite kvalm. Kun uggen noen dager innimellom. Ikke vært veldig plaget med de to andre barna heller. Kan føles litt ekkelt å ikke være kvalm, på en merkelig måte, det hører liksom til, men prøver å bare sette pris på det Har sett frisk spire på tul, så da får en nyte fravær av kvalme

Kvalmen kom over natta i uke 7. Den er helt grusom denne gangen.. Håper den slipper etter uke 12. Sist spydde jeg til uke 20:yuck:

Kvalmen kom snikende 6+2 men først nå i uke 7 at jeg kaster opp og er konstant uggen :hungover:

Når ble dere kvalm? Er i uke 7 og finnes ikke kvalm, har matlyst til 10 personer :p
Jeg er 6+5 og jeg er lik deg. Ikke kvalm og masse matlyst. Slapp billig under sist og håper virkelig jeg er like heldig nå.

Startet å være kvalm og uggen i uke 6 (er nå i uke 7) ikke noe spying, men får mye brekninger.. :yuck:

Når ble dere kvalm? Er i uke 7 og finnes ikke kvalm, har matlyst til 10 personer :p

Her kom kvalmen som kastet på meg 5+5. er 7+5 i dag og virker som en evighet at jeg har vært kvalm.
Håper det gir seg rundt uke 12 denne gangen.
Forrige gang kom ikke kvalmen før uke 8-9 men til gjengjeld holdt den seg ut svangerskapet og jeg kastet opp hver dag frem til fødsel.

Bare vær glad for at du slipper kvalmen :)

Kvalmen kom gradvis allerede fra uke 4, men eskalerte i uke 8. Nå i uke 9 er jeg kvalm stort sett hele tiden, men spyr heldigvis ikke så ofte.

Var uggen før positiv test, kvalmen kom skikkelig i uke 5. Er verst på kveldene, da er det helt ekstremt. Resten av dagen går det greit så lenge jeg passer på å spise jevnt hele tiden.

Er 9+5 og fortsatt ikke kvalm. Jeg blir litt uggen om jeg ikke spiser ofte nok, og hvis jeg spiser for mye, men har enda ikke hatt noe jeg vil kalle for kvalme.
Så krysser fingrene for at det holder seg slik. Men ja, det føles litt rart siden det liksom hører med...

Var småkvalm inni mellom i begynnelsen, siste uka blir jeg bare uggen og kaster opp når jeg spiser på ettermiddag/kveld. Men jeg er ikke kvalm lenger, så det er litt rart at jeg bare kaster opp helt ut av det blå. Jeg er 8 uker.

Var småkvalm inni mellom i begynnelsen, siste uka blir jeg bare uggen og kaster opp når jeg spiser på ettermiddag/kveld. Men jeg er ikke kvalm lenger, så det er litt rart at jeg bare kaster opp helt ut av det blå. Jeg er 8 uker.
En venninne av meg gjorde det i det første svangerskapet sitt kastet opp en gang hver dag, uten å være kvalm eller noe :D

Kvalmen kom snikende i uke 5+0. Jobber nesten konstant ved å holde den i "sjakk" . Blir ekstrem kvalm om det går for lenge mellom måltidene. Er nå 6+2 og har noen dager som er litt bedre enn andre. Men for meg hjelper det mye å få sovet nok og spise lite og ofte. Er ikke så kvalm at jeg må kaste opp, men brekker meg fort. I de andre svangerskapene har kvalmen sluppet taket når jeg var rundt 4 mnd.

6+2 og helt nytt for meg da jeg slapp unna sist svangerskap. Men kan tenkes at det har noe med hvor sliten jeg er. Er alene med ei på to år som i natt har vert våken hver halvtime frem til hun sto opp kl 7 og kvalmen kom som lyn fra klar himmel kl 9..

Kom igår 5+5 men kjenner ingenting idag faktisk. Kommer vell luskende plutselig

Back
Topp