Når ble dere kvalm?

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg er veldig redd for SA/MA, vil heller være kvalm og kaste opp enn å miste ungen. Er 4+2 idag. Er litt små kvalm, ofte på do, halsbrann, ømme pupper og trøtt. Når ble dere kvalm? Er sykemeldt fram til UL i uke 6.
Håper på å fullføre denne gangen :)

❤️venter mitt første ❤️

Vært uggen siden uke 4. Har kastet opp en gang og jeg er uke 7 i morgen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har vært litt små kvalm innimellom , men kun om jeg har kjent etter. Men idag kom kvalmen kastet over meg. Skikkelig kjempe kvalm faktisk. Er 6+1 idag

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ble kvalm for ett par dager siden. Er 7+2 nå.
Forrige svangerskap ble jeg ikke kvalm før i uke 11. Var småkvalm innimellom før det men først fra uke 11 måtte jeg kaste opp daglig.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Sist uke 3, nå ca 6+1,2, men verst fra nå på søndag.. 8+1 i dag

Sent from my iPhone using BV Forum

Er litt kvalm innimellom, både dag og kveld.. Men ikke sånn veldig kvalm. Jeg er bare veldig engstlig.. Takk for at dere trøster mg :) setter stor pris på d

❤️venter mitt første ❤️

Har vært småkvalm nå siste uken kanskje? Husker ikke :P Men det kom først nå rundt uke 6 :) Spyfri enda da, og håper jeg kan fortsette å være det :)

Er 6+4 i dag, og spydde for første gang i dag tidlig. Håper det var et engangstilfelle:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har vært uggen og litt kvalm innimellom hele veien. Men nå i uke 7 i påsken ble skikkelig kvalme bare kastet over meg! Går nesten hele dagen, kanskje bare et lite opphold på ettermiddagen eller tidlig kveld hvor jeg ikke er kvalm. Spyr ikke da. Men får ikke sove om nettene heller da jeg er kvalm.. Så det var tøft på jobb i dag. Ikke ideelt å være lærer alene med stor elevgruppe når en føler for å trekke seg stille tilbake og ligge eller sitte! Skal til legen på fredag. Blir spennende å se om det har bedret seg til da..

Jeg ble litt kvalm rett før pos test, og vært det siden. Noen ganger litt mere enn andre dager. Men stort sett bare litt kvalm hele tiden. Aldri brekt meg eller spydd.

Akkurat likt som de 2 tidligere svangerskapene mine.

Kvalmen har meldt seg litt nå og da, har vann i munn nå... Æsj. Begynte 5+3, 5+5 i dag :)

Av og på siden 4 dpo.. Tok seg opp i 6+noe tror jeg. Fortsatt spyfri (bank I bordet). Forrige svangerskap hadde jeg ingen kvalme.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kvalmen kom for fullt i uke 7(6+). Samme i de to forrige.. Men denne gang kom den snikende i uke 3, av og på.. Derfor jeg måtte teste.

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Og der starta jeg spyinga 7+6.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Forrige gang ble jeg aldri kvalm. Blir spennende å se om jeg blir det denne gangen! :-)

Har vært kvalm siden uke 6. Jeg har ikke kasta opp noe særlig enda, men kjenner at det ligger i halsen. Må spise jevnlig for å holde det i sjakk. Er 7+5 i dag, og kvalmen blir bare verre og verre for hver dag..

Jeg ble kvalm tidlig denne gangen. Allerede i uke 3.

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt

Har ikke kastet opp, men må spise hyppig. Kvalmen er værst første halvdel av dagen.

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt

jeg har litt av og på kvalme foreløpig, men er kun 5+0

Back
Topp