Når ble dere bedre?

MonicaA

Forumelsker
jeg er 6+5 i dag og har det ganske ille med slapphet, kvalme, trøtthet, ømme pupper. Dere som er lenger på vei, når gav det seg??

Ca 8 uker så ble jeg brått mye bedre. Noen ganger litt uggen enda, men slett ikke så slapp og ikke så kvalm. Var mer eller mindre sengeliggende i uke 5, 6 og 7. Men puppene er dessverre ganske ømme enda...

Er 9+6,kvalmen har gitt seg litt,men like utmattet og trøtt

7+6 og eier ikke energi enda [emoji18]

10+1 og føler meg litt mer energisk, men det kan også være fordi jeg har ferie. Blir spennende å se når jeg kommer tilbake til jobb hvordan formen er da

Her er jeg bare 6+3, og hvis denne graviditeten er lik den forrige nærmer jeg meg kanskje toppen av symptomer. Ble bedre rundt uke 13 sist.

7+0 å har ikke så mye symptomer egentlig....ømme pupper på morgenen,og litt kvalm når man står opp,men dette går fort over. Men er fortsatt mye sliten da.

10+6 nå, og virkelig på bedringens vei [emoji4] Fortsatt veldig sliten, og blir utmattet fort, men kvalmen har roet seg betraktelig [emoji1373] håper det fortsetter slik [emoji6]

Ble en del bedre denne uka her når jeg runda 9 uker[emoji1] Blir fortsatt fort sliten da, men det har også kommet seg en del! Fra uke 5 har jeg vært så utrolig sulten hele tia. Måtte spise hver eneste time for å ikke bli altfor kvalm[emoji85]

9+2 og fortsatt like kvalm og slapp som siden uke 6 [emoji53]

Jeg er 7+2 idag, og trøttheten begynner å dabbe av. Hvertfall vært litt bedre de siste dagene[emoji4]

9+2 og ingen bedring. Formen svinger veldig fra dag til dag, men syns de siste dagene har vært de verste. Var egentlig forberedt på litt bedring nå fremover, men får vel vente litt til :)

8+2 og merker ikke mye til graviditeten lenger. Hadde veldig ømme pupper og periodevis kvalme men det har vært borte noen dager nå. Litt småkvalm om jeg blir veldig sulten eller veldig mett. Ellers tidvis litt "spreng" i området rundt livmoren.

7+3 og kvalmen herjer for fullt. Spyr hver morgen, og er trøtt som en dupp. Har bygget seg opp til nå, den siste uken har virkelig vært pyton. Skikkelig bra start for å begynne på jobb igjen imorgen [emoji13][emoji28] Krysser fingrene hardt for at det faktisk går over denne gangen. Med de to første spøy jeg til den dagen de kom med begge to. (Hyperemesis, ekstrem svangerskapskvalme).

Back
Topp