Når bestiller dere time til sv.kontroll?

5+3 her og har kontroll uka etter påske :)
 
Jeg har time til første kontroll når jeg er 9+5. Har det så tidlig grunnet prøverør og tidligere to koniseringer for grove celleforandringer.
 
Jeg har det alt 5+1! Altså i morgen fordi jeg kaster opp hele tiden.. klarer ikke å holde på noe, og vil ikke at det skal gå for langt! :)
 
Jeg sendte melding til min fantastiske jordmor, og hun fikser alt om et par uker ❤️
 
Var på kontroll hos lege for 1 uke siden, der fant han ut på tul at jeg var 5+1.har vært der denne uka også, men nå ville han vente med ny kontroll til den 26!!!syns det var veldig lenge til.
 
Jeg er usikker. Har bestilt tul til ca uke 9. Å lurer på om jeg skal bestille time til jm og lege til uka etter. Altså her blir man ju busta gravid tvært jm roper deg opp, om det er flere på helsestasjonen :D Har selv snappet opp mange nygraverte mens jeg har ventet på hs med lillesnupp :D
 
Er 5+6 i dag og ringte i dag og bestilte time til første svangerskapskontroll. Syns det er greit å ha en dato:p Skal ha time i midten av mars, da er jeg 10+4. Hun på tlf. beklaget seg nærmest for at det ikke var ledig time hos legen min tidligere, og at jeg kunne få en vikar hvis jeg ønsket å komme inn før. Men jeg syns det går helt fint å vente til uke 10:)
 
Usikker på når jeg skal bestille. I de to første svangerskapene bestilte jeg jordmortime og time til tul allerede et par dager etter positiv test :rolleyes: Denne gangen er jeg mer ventende.. :oops:
 
Time i uke 12. Men blir nok en ul før der. Elles blir det ikke legen om jeg ikke blir dårlig.
 
Jeg tenkte å vente til etter tidlig ultralyd i uke 7. Vil gjerne få bekrefte at det er liv først. Er så redd for MA.
 
Jeg hadde min første time i dag! :) skal ha neste på onsdag siden jeg trenger tett oppfølging pga ekstrem kvalme.. :(:(
 
Hadde min for 1uke siden, var da 5+4 og fikk tul samtidig så fikk se en liten boble. Var også til lege nå på onsdag for å sjekke at hcgen faktisk gikk oppover noe den virkelig hadde gjort fra uka før. Nå må jeg vente helt den 26/2 for ny kontroll hos lege og ul samme dagen. ☺️ Vil bare at tiden skal gå fort. ❤️ Så skal jeg bestille time til jordmor for å få oppfølging der også. ☺️
 
Jeg skal på ul først. I uke 9 den 10 mars. Bestiller time etter det :happy::Heartred
 
Skal på tul til mandag bestiller time hos jordmor etter det så til fysio for ryggen/ bekkenet tar alt kverken på meg.
 
Back
Topp