Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var hos legen på 1. Kontroll i uke 12 /13 tror jeg. Skal på OUL 20. Juni og til syden 4 juli. Bør jeg bestille en JMtime før vi reiser til syden for å sjekke urin/blodtrykk osv- eller er det greit med UL tror dere?
Jeg var hos jm i går (14+1). Så er det oul i uke 18, så skal jeg til jm igjen når jeg er 19+3. Tror de praktiserer veldig ulikt kommune til kommune. Bare ta en tlf og hør!
Jeg var også usikker på dette, men ringte jm etter legebesøket jeg var på da jeg var 12+0. Da sa hun "bra du ringer så tidlig, for det er noen ukers ventetid" og fikk time 4 uker etter altså 16+0. Og den timen ble jo satt på deres primisser, jeg sa ingenting om hva jeg trodde eller ønsket eller noe som helst. Nå har jeg foreløpig valgt å kun gå til jordmor så langt ikke annet behov melder seg, hvis det skulle ha noe å si. Men det lege og jm begge har sagt er at kontroll hver 4. uke er det de går etter fra første kontroll uke 12, og så øker intervallene noe de siste 2. Mnd. av svangerskapet