Når bestille første kontroll?

Tinkerbell :)

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Når er det vanlig i ha første kontroll? Med første frøken hadde jeg det med en gang, men denne gangen vet jeg jo litt mer hva jeg går til... Evt. hvor lenge før må jeg bestille? Er i uke 5 nå :)

Jeg var på første time igår,da var jeg 5+5.
Neste blir 13.mai.
Alt fra 5-12 uker er vel like vanlig ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg skal på første kontroll når jeg er 10+2 :) Her tror jeg det er vanlig å ha første kontroll fra uke 8-12 :) Jo senere man drar på kontroll jo større sjans er det for å få høre hjertelyden, har jeg hørt! :)

Med første bestilte jeg samme dag. Nå har jeg liksom glemt det... Er 6 imårra. Har jo ikke tid heller!

Jeg fikk uke kontroll før etter 12 fullgåtte uker ... Sååå lenge til!

Jeg skal ha første time på mandag :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ringte og fikk time hos jordmor 10+3 :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Var til legen på mandag på grunn av medikamenter, fikk da beskjed om å bestille når vi har passert 12 uker, så her blir det 6.juni eller uka etter :)

Når er det vanlig i ha første kontroll? Med første frøken hadde jeg det med en gang, men denne gangen vet jeg jo litt mer hva jeg går til... Evt. hvor lenge før må jeg bestille? Er i uke 5 nå :)

Det anbefales å ha første kontroll mellom uke 8 og 12, men det er individuelt når legekontorene pleier å ha får jeg intrykk av.

Back
Topp