Når begynte....

Jeg vet jo ikke om det blir værre... Men, kvalmen starta i uke 6 og har øka på i uke 7. Nå spyr jeg flere ganger om dagen, og klarer ikke så mye mer enn å ligge på sofan/henge over do. Har noen timer midt på dagen som er litt bedre...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Isjj... Begynner på uke 6 i morgen... Krysser fingrene for at jeg slipper unna som i forje svangerskap... Har en sjef som ikke blir overlykkelig når hun få vite at jeg er gravid... Så vil holde det skjult i 6 uker til om jeg klarer...

Jeg har vært kvalm av og på utover hele dagen helt siden EL...og det har aldri skjedd før :-/

Kom som et slag i tryne i uke 6, og har blitt verre. Nå er jeg 9+1 og orker ikke annet enn sofan

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom i uke 6 her også! Og dessverre bare blitt verre og verre. Er i dag 8+2 og lurer på hvor lenge jeg klarer jobben..

I dag!! Jobba seg kraftig opp i helga... Uke 6+1

Har kun vært litt småkvalm, ikke slik at jeg føler at jeg må spy liksom...,men er plaget med at det "brenner" "svir" i magen. Kan ikke huske jeg hadde det sist.. Er spesiellt på kvelden og når jeg legger meg :/

Ble kvalm bare av å lese om kvalme jeg nå :p haha skal ikke være lett :p

Kvalmen startet i uke 5.

.. konstant kvalm, men kaster ikke opp. Frustrerende. Slik var det i forrige svangerskap også - gikk ikke over før i uke 14-15

Jeg var kvalm og dårlig i to uker før jeg visste det... Jeg fant det ut da keg 5+2 tror jeg, så to uker før det.. Blæh!
Idag holder jeg meg hjemme fra jobb!

Back
Topp