Når begynte

Høstjente

Betatt av forumet
barna deres å le høyt ?

Jenta mi smiler mye og det høres ut som hun har lyst å le høyt men latteren sitter langt inne enda virker det som...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Høstjente

barna deres å le høyt ?

Jenta mi smiler mye og det høres ut som hun har lyst å le høyt men latteren sitter langt inne enda virker det som...[:D][:D][:D]

Det er helt likt med jenta mi, men vi har hørt et lite "hehe" et par ganger den siste uken [:D]- håper det blir mer og mer fremover!

jenta vår flirte for første gang nå i pinsa, men det ble med den ene gangen gitt virker det som foreløpig[:D][:D]

første latter kom 15 mai..når jeg kilte ham[:D] han ler når han ligger på stelleborde og bli kilt..det er kjekt det[:D]

[:)][:)]Faktisk idag var første gangen Mathias lo veldig mye.. Mamma å samboeren kom en tur, så han tok helt av... Fikk de på film..[:)]

Marie lo skikkelig i dag [:D][:D] Den søte latteren, og da jeg forsøkte å få henne til å le mere ville lille tullejenten vår ikke mer, nei takk da bare smilte hun og bablet på sin egen søte måte.

Gleder meg masse til det, men bare stoooore smil ennå [:)]

ORIGINAL: LilleMag

Vet ikke om jeg kan kalle det latter egentlig, mer en kombinasjon mellom latter og gledeshyl[:D]

Slik er det med Julie også[:)]

Back
Topp