Når begynte symptomene dine?

trashpanda

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Når fikk du de første symptomene? Var de sterke ? Når ble de eventuelt sterkere ?

Hadde ingen symptomer når jeg testet på ikm dagen.. de neste dagene var jeg/er fortsatt veldig trøtt. Murret veldig nederst i magen, det har heldigvis roet seg litt nå:)

Kvalme, trøtt og hodepine kom rundt IKM. Nå 4 uker etterpå er jeg fortsatt kvalm og trøtt.

Var trøtt og hadde metall smak i munnen rundt ikm når jeg testet, men gikk litt over. Gikk en uke uten noen symptomer mens i uke 6 spratt kvalmen frem og fortsatt trøtt og uggen. Brystene er også blitt fastere (til mannens store glede :joyful:)

Etter ikm begynte murringer og ligamentsmerter, det holdt på topp uker tid, dvs ca fra 13 dpo til 5 uker ca. Brystene begynte å bli ømme også, men husker ikke helt når.

Ligamentsmerter fra uke 4

Jeg er 4+3 og vært veldig trøtt siden positiv test 8 DPO. Jeg er veldig spent på hvordan dette svangerskapet blir i forhold til det forrige. Jeg hadde Hypermesis når jeg gikk gravid med min sønn som nå er 8 mnd:HeartblueSist kom kvalmen rundt uke 6. Satser på mindre symptomer denne gangen;)

4+6. Ingen symptomer enda. Hadde heller ingen forrige graviditet untatt voksende mage.

Jeg har vært uvel et par ganger, på kveldstid. Kom etter 4+0. Men om det er svangerskapet eller bare dårlig kosthold kombinert med litt for lite søvn vet jeg ikke helt. :P

Sist hadde jeg fint lite symptomer utover uteblitt mens og voksende mage ...

Begynte å bli veldig trøtt fra 8 dpo, la meg før ungene kl 19-20 og sovna nesten med en gang. Dagen etter (9dpo) var jeg fortsatt trøtt og tung i kroppen. Fikk litt kramper og isjaslignende smerter i venstre ben, senere på dagen følte jeg at alle muskler svikta, følte meg så trøtt og svak. På kvelden så jeg en bitteliten flekk med blod i trusa og lurte på om det var festeblødning. Senere på kvelden skimta jeg skyggestrek, men var ikke helt overbevist at det var ordentlig strek. Etter det har jeg hatt murringer i livmor og ryggen, føles nesten litt støl ut i magen. Litt trøtt fortsatt, tok meg en ettermiddagslur med 3 åringen i dag.

Back
Topp