Når begynte kvalmen?

5+4, i går, startet det med kvalme og uggenhet som kom i bølger. Måtte puste skikkelig [emoji28]

Takk[emoji173]️ går ikke komme til legen før i morgen. Var kvalm i forgje svangerskap også men ikke i nærheten av dette, så kjenner jeg er ufattelig skuffet og redd det varer lenge.
Det skjønner jeg! De sier jo at alle svangerskap er ulike, men det er jo veldig altoppslukende å gå og være så kvalm! Håper legen vet gode råd.

Tidlig! Første gang jeg kjente det ille var 4+3! Er nå 10+0, og det har endelig begynt å slippe litt!

7+2 i dag og kvalmen var helt grusom i natt og i morges. Trodde jeg kom til å spy på motorveien til jobb [emoji23][emoji23]. Har ellers bare vært uggen og krysser fingrene for at det ikke blir likr gale og varer like lenge som med førstemann [emoji13]

Tusen takk for svar alle sammen [emoji5] forstår at kvalmen absolutt ikke er noe kjekt, men er også ett tegn på at det faktisk er ett svangerskap, så hadde vært greit om den dukket opp [emoji23] har hatt de med de 4 andre, men husker ikke når den startet noen av gangene[emoji13]

Tusen takk for svar alle sammen [emoji5] forstår at kvalmen absolutt ikke er noe kjekt, men er også ett tegn på at det faktisk er ett svangerskap, så hadde vært greit om den dukket opp [emoji23] har hatt de med de 4 andre, men husker ikke når den startet noen av gangene[emoji13]

Faktsk litt godt og høre at du ikke husker noe av at den starter. Når kvalmen var sikkelig ille her tidligere så sa jeg til samboer, vi skal bare ha et barn om det er sånn her det skal være å gå med et barn :') Var så utrolig lei av at den aldri forsvant uansett om jeg spiste eller hva jeg gjorde. eneste som funka var egentlig og sove.. Så var vel kanskje litt hormonell også når jeg sa det til han. :')
Nå di 2 siste dagene har det faktisk blitt litt bedre. Klarer iallefall å fungere litt mer fordi om den ligger der og skvulper. Men har begynt å brekke meg sikkelig i det siste. spesielt når jeg skal hjem fra jobb -.-

Faktsk litt godt og høre at du ikke husker noe av at den starter. Når kvalmen var sikkelig ille her tidligere så sa jeg til samboer, vi skal bare ha et barn om det er sånn her det skal være å gå med et barn :') Var så utrolig lei av at den aldri forsvant uansett om jeg spiste eller hva jeg gjorde. eneste som funka var egentlig og sove.. Så var vel kanskje litt hormonell også når jeg sa det til han. :')
Nå di 2 siste dagene har det faktisk blitt litt bedre. Klarer iallefall å fungere litt mer fordi om den ligger der og skvulper. Men har begynt å brekke meg sikkelig i det siste. spesielt når jeg skal hjem fra jobb -.-
Husker jeg kastet opp hver dag resten av svangerskapet med første mann når jeg først begynte å kaste opp (som jeg ikke husker når var[emoji23]), men må helt ærlig si at jeg ikke tenker tilbake på det med skrekk å gru, heldigvis [emoji6][emoji106]

Husker jeg kastet opp hver dag resten av svangerskapet med første mann når jeg først begynte å kaste opp (som jeg ikke husker når var[emoji23]), men må helt ærlig si at jeg ikke tenker tilbake på det med skrekk å gru, heldigvis [emoji6][emoji106]
Ja det er bra. Tror man fortrenger det. Så det blir nok flere barn her også med tiden :)

5-6 uker og nå ligger jeg rett ut og ikke i stand til å gjøre noe, har ikke spist på flere dager og bare kaster opp hvis jeg spiser, er så fortvila nå, skal til legen i dag

Håper virkelig det demper seg snart. Hadde 2-3 jævlige uker (fra uke 6) der det meste kom opp og lå for det meste rett ut. I ei halv uke nå har jeg hatt det ok og det har bare vært et bakteppe. Kan holde det i sjakk om jeg holder blodsukkeret jevnt og går med seaband. Tar en postafen om jeg kjenner at jeg nærmer meg spygrensa. Må være realativt mye i ro, men det er fullt levelig i forhold til hvordan det var. Livredd for at det skal komme tilbake da.

Er usikker på hvor langt jeg er sånn helt eksakt men kvalmen kom skikkelig i går og er en plass mellom uke 5 og uke 6 :)

7+0 her, og morgenkvalm. Akkurat spist en tørr brødskive. Nam. Samme sist svangerskap. Kommer og går gjennom dagen. Må spise jevnlig så er det halvveis ok. Spent på hvordan det skal fungere med jobbing. Jobber litt med undervisning i midlertidig stilling, så føler jeg "må" prestere av flere grunner. Tar gjerne imot gode råd [emoji4]

Vært på og av med kvalmen siden uke 4 ca men med økende kvalme siste uke og har ikke klart å holde på mat/drikke

Back
Topp