Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg! De sier jo at alle svangerskap er ulike, men det er jo veldig altoppslukende å gå og være så kvalm! Håper legen vet gode råd.Takk[emoji173]️ går ikke komme til legen før i morgen. Var kvalm i forgje svangerskap også men ikke i nærheten av dette, så kjenner jeg er ufattelig skuffet og redd det varer lenge.
Tusen takk for svar alle sammen [emoji5] forstår at kvalmen absolutt ikke er noe kjekt, men er også ett tegn på at det faktisk er ett svangerskap, så hadde vært greit om den dukket opp [emoji23] har hatt de med de 4 andre, men husker ikke når den startet noen av gangene[emoji13]
Husker jeg kastet opp hver dag resten av svangerskapet med første mann når jeg først begynte å kaste opp (som jeg ikke husker når var[emoji23]), men må helt ærlig si at jeg ikke tenker tilbake på det med skrekk å gru, heldigvis [emoji6][emoji106]Faktsk litt godt og høre at du ikke husker noe av at den starter. Når kvalmen var sikkelig ille her tidligere så sa jeg til samboer, vi skal bare ha et barn om det er sånn her det skal være å gå med et barn :') Var så utrolig lei av at den aldri forsvant uansett om jeg spiste eller hva jeg gjorde. eneste som funka var egentlig og sove.. Så var vel kanskje litt hormonell også når jeg sa det til han. :')
Nå di 2 siste dagene har det faktisk blitt litt bedre. Klarer iallefall å fungere litt mer fordi om den ligger der og skvulper. Men har begynt å brekke meg sikkelig i det siste. spesielt når jeg skal hjem fra jobb -.-
Ja det er bra. Tror man fortrenger det. Så det blir nok flere barn her også med tidenHusker jeg kastet opp hver dag resten av svangerskapet med første mann når jeg først begynte å kaste opp (som jeg ikke husker når var[emoji23]), men må helt ærlig si at jeg ikke tenker tilbake på det med skrekk å gru, heldigvis [emoji6][emoji106]
5-6 uker og nå ligger jeg rett ut og ikke i stand til å gjøre noe, har ikke spist på flere dager og bare kaster opp hvis jeg spiser, er så fortvila nå, skal til legen i dag