Når begynte kvalmen?

Sist gang så begynte den i uke 6 :) kjenner litt på kvalmen nå 4+2, så blir spennende å se om et par uker :eek:
 
Er 5+6 å har kjent den en ukes tid..
Med første var jeg ikke kvalm i det hele tatt, så er ikke alle som blir kvalm:)
 
Starta i uke 6 sist, så blir spennende å se denne gangen
 
Med første var jeg kjempe kvalm den varte fra uke 5 til uke 27.
Så jeg regnet med at jeg skulle henge over do lokket denne gangen og.. Håper jeg slipper denne gangen da :)
 
Var ikke kvalm sist :) Spent på om jeg blir det denne gangen.
 
Har bare fått små kvalmekjenninger et par ganger heldigvis :D foreløpig :p
 
Starta 3+5 allerede! Stortsett kvalm heile dagen, men spyr heldigvis ikke enda... :)
 
kastet opp i går pga kvalme. ellers har eg ikke vært serlig kvalm. idag har eg ikke vært noe kvalm.
 
Hadde ikke kvalme hele forrige svangerskap. 6+0 idag og kjenner enda ikke noe :) Tvi tvi!!
 
4+5 og har ikke merket noe til den. Håper det holder seg slik:)
 
Ikke kvalm i det hele tatt. 5+3. Håper jeg slipper det denne gangen også :p
 
Startet veldig tidlig her med "kvalmebølger", 3+4. Men blir egentlig aller mest kvalmen av forskjellige lukter. Er nå 4+2.
 
Startet veldig tidlig her med "kvalmebølger", 3+4. Men blir egentlig aller mest kvalmen av forskjellige lukter. Er nå 4+2.
Akkurat sånn har jeg det og! Sist for 6 år siden, var jeg bare litt kvalm de 3 første mnd, hvis det gikk lenger enn 3-4 timer mellom hvert måltid. Spiste da noen mariekjeks så gikk det over etter 5 min.
Håpet på noe lignende denne gangen, iallefall ikke verre!:sour:
 
Startet veldig tidlig her med "kvalmebølger", 3+4. Men blir egentlig aller mest kvalmen av forskjellige lukter. Er nå 4+2.
Vi er faktisk like langt på vei og skal føde på samme sykehus så jeg. :happy:
 
Jeg er 6+1 i dag. Enda ikke vært kvalm. Håper ikke det kommer heller :/
 
Forrige svangerskap var jeg ikkke kvalm en eneste gang. Håper på at det går like greit denne gangen også:)
 
Sist så var jeg kvalm, men husker ikke når den kom ;) Er litt små kvalm, men ikke noe store greier ;)
Men håper virkelig formen holder seg, fordi i fjor var det helt ille!
Var i New York med verdens verste form, men det var i starten av juli, fant ut det 17 juni i fjor, så kan hende det kommer snikende denne gangen også ;)
 
Back
Topp