Når begynte kvalmen?

mari1976

Elsker forumet
Er sikkert i uke 4+2 eller noe og har vært så kvalm siste døgnet. Er det kvalmen som begynner sååå tidlig? Sist begynte den i uke 9 eller noe. Når begynte den hos dere?

Jeg begynte ca uke 5+5, og var så kvalm hele dagen. Spydde om morgen og orket ikke så mye mat ut over dagen. Er nå uke 7+6, og det har roet seg en del. Er nå bare morgenkvalm og ikke ut over hele dagen, heldigvis!

For ca en uke siden, altså 6+5

Har begynt så smått her nå, er uke 5+4 i dag. Men regner med det tar seg opp :/

Begynte i uke 6 i de to forrige svangerskapene, så er spent på om det blir samme denne gangen :( 5+1 idag så nærmer seg... :p

Begynte i uke 6. Er 7+1 nå og kaster opp flere ganger om dagen :(

Rundt uke 4 her :-)

sist gang var jeg kvalm før jeg visste at jeg var gravid. Denne gangen går det veldig bra..enda.. ;) Merker jeg blir kvalm etter jeg spiser noe eller hvis det går for lenge mellom måltidene. Men det tåler jeg så lenge jeg slipper å være kvalm hele tiden som sist.. såå slitsomt! :s Heldigvis er det jo selfølgelig verdt det :-)

Eg fekk kvalmen før positiv test, har hatt det ganske fælt. De siste to ukene har eg vært sjukemeldt, kvalme, nummenhet og svimmelhet e ikkje å kødda me :( Forrige gong hadde eg ingen symptomer, så får virkelig igjen for det nå, tydligvis :p

For 1 uke siden, jeg er 6+6 nå. (Tror jeg)ImageUploadedByBV Forum1432144899.803236.jpg kjøpte dette på apoteket, det skal hjelpe for kvalme.

Takk for svar. Da er det kanskje kvalmen som har så smått begynt. Kjenner den begynner om det er 4-5 timer siden sist jeg spiste.

Har vært små kvalm og kjent meg fyllesyk helt til for en uke siden, da var jeg 6 uker på vei.. Nå er jeg kjempe dårlig og sitter mest stille for å unngå å kaste opp.. Kjøpt meg seabånd jeg også men kjenner ingen stor forskjell.. Noen av dere som går på noe kvalmestillende?

Back
Topp