Når begynte du med mammaklede?

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Moderator Marte, 14 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Marte Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Kva tid i svangerskapet begynte du å bruke mammaklede? Kanskje du aldri brukte det? :)

2. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Begynte vel ganske tidlig, uke 7-8? Likte ikke at klærne strammet da, var ekstremt oppblåst i starten

• Enig Enig x 1
  3. Kengu Forumet er livet VIP

Aldri :)

4. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Aldri :)

5. Turid-Laila Guest

Brukte aldri med noen av de. Magen satt så høyt med nr 1 at buksene mine passa helt fint gitt. Og toppene mine var greie uansett. Hadde grei mix av stramme og løse topper fra før.

6. Blåbærjenta Flørter med forumet

7. Aaavinter Elsker forumet Oktoberfruene 2018

Kjøpte 2 stk gravidjeans rundt uke 15, de brukte jeg også et par mnd etter graviditeten.

Ellers kjøpte jeg klær mens jeg var gravid, men da kjøpte jeg «vanlige» klær som passet både i graviditeten og etterpå:)

8. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Ganske tidlig med begge :) Deilig å slippe press på magen :)

• Enig Enig x 1
  9. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Junibarna 2019 Julibarna 2019

Tidlig begge gangene (var enda i første trimester), syns det var ubehagelig at det strammet. Når magen etterhvert kom ble det også mye penere med gravidklær, formet liksom magen slik at jeg ikke baare så tjukk ut :hilarious:

• Enig Enig x 1
  10. Klarsåklar Elsker forumet Novemberbarna 19 Novemberlykke 2018 Julegavene 2019

Tidlig begge gangene. Hater når klærna er stramme i livet.

11. Kitty2019 Gift med forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Julegavene 2019

mellom uke 8 og 10 :p I uke 14 måtte jeg til og med ha ny badedrakt for gravide :D

12. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Desemberskattene 2014 Julegavene 2019

Begynte med mammabukse nå i uke 12 ca. Overdeler bruker jeg "vanlige" topper som er litt lange og romslige enda. Er 16+3.

13. snart2barnsmor2019 Flørter med forumet

Begynte med mammabukser allerede i uke 7-8 - var så innmari kvalm og oppblåst så det var godt å slippe press på magen.

14. Occiput Forumet er livet Januar 2017

Ganske tidlig, tror jeg var 7-8 uker på vei. Følte meg så oppblåst og så var det dritubehahelig å ha buksekanten trykkende inn i magen.

15. Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019

Tidlig med alle tre. Kanskje uke 10-11 :)

16. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Var sent ute i svangerskapet da jeg begynte med mammabukse. Klarte å bruke mine egne bukser med hårstrikk festet i bukseknappen en stund :)

17. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Rakk ikke bruke så mye, men brukte en deilig mammabukse i haremsbukse fra dag 1 (oppblåst etter innsett), byttet ut vanlig tights med mammaversjon rundt uke 14-15 og samtidig brukte jeg overdeler/topper fra HM (dog bare fordi det var koselig å endelig kunne vise frem en mage) :)

18. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Her tredje gang begynte jeg aldri..

19. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Rundt uke 10, alle andre klær strammet ubehagelig over magen.

20. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Uke 8 med nr 2, tålte ikke noe press på magen i det hele tatt. Uke 16 med nr 1.

Del denne siden