Når begynte du med mammaklede?

M

Moderator Marte

Guest
Kva tid i svangerskapet begynte du å bruke mammaklede? Kanskje du aldri brukte det? :)
 
Begynte vel ganske tidlig, uke 7-8? Likte ikke at klærne strammet da, var ekstremt oppblåst i starten
 
Aldri :)
 
Brukte aldri med noen av de. Magen satt så høyt med nr 1 at buksene mine passa helt fint gitt. Og toppene mine var greie uansett. Hadde grei mix av stramme og løse topper fra før.
 
Kjøpte 2 stk gravidjeans rundt uke 15, de brukte jeg også et par mnd etter graviditeten.

Ellers kjøpte jeg klær mens jeg var gravid, men da kjøpte jeg «vanlige» klær som passet både i graviditeten og etterpå:)
 
Ganske tidlig med begge :) Deilig å slippe press på magen :)
 
Tidlig begge gangene (var enda i første trimester), syns det var ubehagelig at det strammet. Når magen etterhvert kom ble det også mye penere med gravidklær, formet liksom magen slik at jeg ikke baare så tjukk ut :hilarious:
 
Tidlig begge gangene. Hater når klærna er stramme i livet.
 
mellom uke 8 og 10 :p I uke 14 måtte jeg til og med ha ny badedrakt for gravide :D
 
Begynte med mammabukse nå i uke 12 ca. Overdeler bruker jeg "vanlige" topper som er litt lange og romslige enda. Er 16+3.
 
Ganske tidlig, tror jeg var 7-8 uker på vei. Følte meg så oppblåst og så var det dritubehahelig å ha buksekanten trykkende inn i magen.
 
Tidlig med alle tre. Kanskje uke 10-11 :)
 
Var sent ute i svangerskapet da jeg begynte med mammabukse. Klarte å bruke mine egne bukser med hårstrikk festet i bukseknappen en stund :)
 
Rakk ikke bruke så mye, men brukte en deilig mammabukse i haremsbukse fra dag 1 (oppblåst etter innsett), byttet ut vanlig tights med mammaversjon rundt uke 14-15 og samtidig brukte jeg overdeler/topper fra HM (dog bare fordi det var koselig å endelig kunne vise frem en mage) :)
 
Her tredje gang begynte jeg aldri..
 
Uke 8 med nr 2, tålte ikke noe press på magen i det hele tatt. Uke 16 med nr 1.
 
Back
Topp