Når begynte du å drikke kaffe?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg er 26 og drikker det fortsatt ikke :p

Svart kaffe liker jeg ikke, kaffe latte med smak derimot :D men ikke noe jeg begynte med før jeg var typ 20:)

Jeg er også 26 og drikker ikke kaffe;) jeg kan ta en mocca eller latte hvis man er på kafé.. Men det er sjelden!! Kan like gjerne ta en kakao:D

Etter at jeg begynte å jobbe på fulltid :p

16/17 tror jeg? Jeg må ha 2 suketter i da og helst litt coffee mate :p tror aldri jeg kommer til å like svart kaffe

Snart 30, drikker ikke kaffe.. Kaffe latte/frappé med karamell starta jeg med for ett år siden, men det kvalifiserer ikke til kaffe :p

Begynte å drikke mocca ol i begynnelsen av 20årene, men var nok 27+ før jeg prøvde meg på andre ting. Kan drikkes svart no men foretrekker melk og noe søtt i.

Da vi var 14.
Ja jeg sier vi, for vi var 4 venninner som skulle være så "voksne" og begynne å drikke kaffe.
Hjelpes så dårlig kaffe var syntes vi :P
Så vi begynte å drikke disse posene fra Nescafe med Cappuccino og Mocca.
Vi syntes de bvar mye bedre og hadde litt oboy oppi haha :P Nå synes jeg de er helt fæle.

91h6yGPkRiL._SY355_.jpg

Etterhvert som jeg ble eldre ble jeg veldig interessert i kaffe o gikk mye på kaffebarer osv og på kaffesmaking :P
Nå har jeg ikke tid til slikt, men nyter en deilig kaffe og driver med å lage mine egene "kaffeoppskrifter" :P Men ofte er det enkle det beste, så lenge man har en god kaffe. En liten skvett melk elelr fløte oppi bare :)

hmm.. husker nesten ikke, men ca 20 tror jeg :) Men begynte med kaffemocca, cappucino og sånt da, nå drikker jeg bare svart kaffe :P

Liker ikke svart kaffe, men liker godt kaffedrikker som mocca.
Og på jobb drikker jeg kaffe med 2 suketter og melk ;-)

Var godt over 30 før jeg begynte med det :-P

Vel. Altså. Fra jeg var 4 år, har kaffe vært noe jeg KAN drikke..
Men jeg lager det ikke frivillig, og takker ofte nei til det. Kan takke ja om jeg er kald eller bare trenger ha NOE i munnen..
Er 23 :)

25 år og drikker ikke kaffe, kommer nok aldri til å drikke det heller :-P

Back
Topp