Malin0991 Glad i forumet 5 Mai 2015 #3 brukte ikke noe særlig mammaklær, eneste var vel en sommerkjole og noe mammathights utenom det gikk det for det meste i joggeklær
brukte ikke noe særlig mammaklær, eneste var vel en sommerkjole og noe mammathights utenom det gikk det for det meste i joggeklær
Lillesnille:) Forumet er livet Desemberskattene 2014 5 Mai 2015 #4 Veldig tidlig, kjøpte meg noen fine bukser rundt uke 12 kanskje. Jeg går aldri i joggeklær utenom hjemme så måtte ha noe behagelig
Veldig tidlig, kjøpte meg noen fine bukser rundt uke 12 kanskje. Jeg går aldri i joggeklær utenom hjemme så måtte ha noe behagelig
Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014 5 Mai 2015 #5 Litt usikker, men ikke så lenge etter oul tror jeg....
noemi Betatt av forumet Desemberskattene 2014 5 Mai 2015 #6 Begynte å bruke litt mammaklær rundt uke 20.
indira12 Forelsket i forumet 6 Mai 2015 #7 Jeg bruker ikke joggeklær ute blant folk, så da ble det noen gravidbukser rundt uke 14. Da strammet de vanlige buksene over livmoren når jeg satt.
Jeg bruker ikke joggeklær ute blant folk, så da ble det noen gravidbukser rundt uke 14. Da strammet de vanlige buksene over livmoren når jeg satt.
Lurepus Gift med forumet VIP Himmelbarn Desemberskattene 2014 Desemberskatter 2016 Januar 2017 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 6 Mai 2015 #8 Aldri, ikke brukte jeg bare joggeklær heller Hadde et par dongeribukser med mye stretch i som passet hele svangerskapet
Aldri, ikke brukte jeg bare joggeklær heller Hadde et par dongeribukser med mye stretch i som passet hele svangerskapet
:)Solsikke:) Forumet er livet Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019 JuniJubel2021 8 Mai 2015 #9 Hadde en mamma bukse som jeg kjøpte i uke 22 ellers passet vanlige bukser og hadde litt store topper og lånte noen mamma topper...
Hadde en mamma bukse som jeg kjøpte i uke 22 ellers passet vanlige bukser og hadde litt store topper og lånte noen mamma topper...
Lille Hilde Gift med forumet Desemberskattene 2014 Høsthjerter 2017 9 Mai 2015 #10 Hadde ei mamma bukse jeg kjøpte i ca uke 25-26. Men den ble etterhvert for trang. Ellers gikk jeg i tights.
Hadde ei mamma bukse jeg kjøpte i ca uke 25-26. Men den ble etterhvert for trang. Ellers gikk jeg i tights.
Autumn Betatt av forumet 11 Mai 2015 #11 Fra uke 12 måtte jeg bruke mammabukse. Da klarte jeg ikke lukke de vanlige buksene.