Når begynte du å bruke gravidklær?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Hvilket plagg er din favoritt som du aldri kunne ha unnvært i svangerskapet? :)

Begynte veldig tidlig, men husker ikke helt hvor langt på vei. 3-4 mnd kanskje.

Min favoritt er jeansene fra HM. De er jo så gode[emoji5]

Oj, gått med det en stund - Tror pregbuksene er det jeg ikke kunne klart meg uten

Tidlig denne gangen, kanskje allerede i uke 14? Gravidstrømpebukser var det som måtte til først.
Bruker ikke bare gravidklær, da, mange av de "vanlige" kjolene som fortsatt passer, de bare ser litt annerledes ut på.

Begynte tidlig, ble så oppblåst med en gang og skikkelig ubehagelig med egene bukser. Trur jeg var rundt 12 uker. Bestekjøpet må være gravidtruser... svææære granny pants :P men gud så deilige, mine vanlige truser strammer for mye under magen og på sidene.

Brukte gravidbukse allerede i uke 8 tror jeg, var veldig oppblåst og alt var ubehagelig å ha på :dead:

Huff, liker ikke gravidklær. Har en bukse, + strømpebukser. Men that's it!

Ca uke 17 tror jeg. Jeg går nesten bare med skjørt og strømper fra før, så jeg kan fortsatt bruke en del av mine klær nå i uke 28..

Bruker fremdeles de samme klærne som før [emoji85]
Gravidtrusene har jeg lagt min elsk på though, de begynte jeg med rundt uke 24.

Jeg begynte ikke før rundt uke 21, men går fortsatt med en del vanlige klær :) De eneste klærne som er lagt bort for en stund er vanlige bukser, mens joggebukser og det meste av topper og gensere funker fortsatt fint!
Mitt favoritt gravidplagg er definitivt en shorts fra HM!

bruker mine vanlige klær ennå, men hadde jo noen kg fra før av, og har bare gått opp 4-5 kg..så funker foreløpig. men begynner å bli stramt når det kommer til bukser.. :P

Uke 6! Var så oppblåst :p mamma-tights og olabukse fra H&M er favoritter her :)

Begynte ganske tidlig her også, ble så oppblåst at jeg fikk ikke på meg buksene. Var vel rundt uke 12 tror jeg. Men jeg går mest i kjoler for tiden, det er det aller beste. Ellers har jeg noen gravidbukser og tights fra hm som jeg bruker med vanlige topper [emoji1]

Tror jeg begynte rundt uke 14-16. Da var det ikke snakk om å få på de vanlige buksene lengre og samtidig få puste.:p

Uke 10-12 eg gang tror jeg, la på meg så mye rett før og etter jeg ble gravid så var lite å gå på i de vanlige klærne.
Det er likevel yogabukse og singlet fra cubus som er standard-antrekket, ikke mammaklær noe av det.

Tror jeg begynte å bruke det mellom uke 12 og 15 en gang, for da var magen på god vei, og umulig å skjule i tettsittende klær.

Min første bukse ble kjøpt rundt uke 22 tror jeg

Back
Topp