Når begynte du å bruke gravidklær?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Hvilket plagg er din favoritt som du aldri kunne ha unnvært i svangerskapet? :)

Sluttet med jeans og trange bukser når jeg var 15-16 uker. Kunne ikke klart meg uten kosebuksen fra cubus som jeg kjøpte ny pga svangerskapet. Den er like fin til fin genser eller slaskis hjemme [emoji4]
ac141a16d717bf8361bfc7f44c1885df.jpg

Rett etter æ fant ut æ va gravid. Va så kvalm at æ ble uvel av å ha på vanlige buksa som stoppa over magen. Så rundt uke 6-7

Var nok rundt uke 12 at de vanlige buksene ble for stramme. Hadde fått en liten kul på magen, så da gikk jeg over til slakkere busker og gravidbukser. Gravidoverdeler har jeg brukt siden jeg var ca. halvveis. Favorittklærne mine er gravidbukser på jobb og kjole/skjørt hjemme. Alt som kan dras godt over magen liker jeg :D

Sluttet med jeans og trange bukser når jeg var 15-16 uker. Kunne ikke klart meg uten kosebuksen fra cubus som jeg kjøpte ny pga svangerskapet. Den er like fin til fin genser eller slaskis hjemme [emoji4]
ac141a16d717bf8361bfc7f44c1885df.jpg

De så veldig gode ut! :D

Begynte tidlig. Før uke 12.
Har en joggebukse fra Kari Traa som ikke er gravidbukse da, men den er så god og høy i livet[emoji4][emoji1374]. Bruker den ikke ute, men bor i den hjemme[emoji56]. Ellers er jeg heldig glad i kjoler! Og har en fra superdry som er super god![emoji1]

Har ikke begynt enda!
Og litt surt å kjøpe ting for 2-3 måneder haha, så vurderer å bare se litt teit ut en stund fremover haha

Begynte igår[emoji28] men hadde måttet begynt tidligere om jeg ikke hadde vert i syden disse to ukene, der brukte jeg bare kjoler [emoji4]

Måtte gi opp de vanlige buksene mine rundt uke 14/16. Husker ikke helt.. Fikk vondt i magen av jeans.. Gravidtopper har jeg bare noen få av, men trenger nok litt flere siden tshorter og topper har begynt å bli litt for korte..

Begynte med bukser rundt uke 12, men før det brukte jeg noen i større størrelse enn vanlig. Taklet ikke at noe klemte på magen.

Back
Topp