Når begynte du å bruke gravidklær?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Hvilket plagg er din favoritt som du aldri kunne ha unnvært i svangerskapet? :)

Jeg har foreløpig ikke kjøpt noe annet enn gravid-jeans. Det begynte jeg med i uke 13-14. Jeg kunne ikke klart meg uten de, de er både veldig behagelige og faktisk også ganske fine :)

Husker ikke når jeg fant frem gravid-buksene, men de er uvurderlige :p

Jeg begynte med gravid-truser tidlig, før uke 12. Det er vel så langt favoritten også. Det og gravid-tights. Så fantastisk å slippe noe som strammer i "truse-kanten".

Har fått en gravid buske av en venninne som jeg bruker mer nå den siste uken (19+2)
Men kjøpte meg gravid shorts til ferie i uke 16. Hadde det vært varmt nok hadde jeg levn i den. Utrolig god :)

Gravidbuksene ble vel kjøpt i uke 14/15, da hadde jeg nok lurt meg selv til å tro at vanlige bukser var greie i et par uker.
Har kjøpt noen topper også, trenger de egentlig ikke da, men tenker at det er like greit å ta de i bruk først som sist, når året er omme blir jo de klærne lagt bort likevel.

Kjøpte gravidklær dagen etter jeg kom hjem fra ferie i uke 18+6. Da gikk det ikke med vanlige jeans lenger og jeg hadde brukt tights noen dager også før jeg fikk shoppa.
Alt er kjøpt på HM, og jeg er veldig fornøyd med buksene. Kjøpte også noen t-skjorter og en genser.

Uke 17 kom gravidbuksene på :) MÅ ikke ha det, men gode å gå i dersom jeg skal gå i jeans. Vanlig joggebukse funker fint enda ;)

Begynte i uke 19, da hadde jeg gått i vide bukser en stund før det. Har akkurat kjøpt Mamma t-skjorter, såå greit til gravidbuksene, så slipper en flere lag. [emoji4]

Har brukt mammabukser i flere år her. Ihvertfall når det gjelder jeans. Mye problemer med magen generelt og de er fantastiske siden de ikke strammer.

Her pensjoneres buksene en etter en.. har fremdeles noen som passer, og noen jeg forlenger levetiden til med en strikk på knappen[emoji28] men er 19+4 nå, så er nok ikke lenge til jeg må skaffe meg noen mammaklær.

Pga veldig oppblåst måtte jeg slutte med strømpebuksene mine allerede i ukene 8/9. Jeg har ikke brukt bukser på flere år med unntak av pysj- og joggebukse. Så måtte invistere i noen fine pysjbukser å ha under kjole/skjørt allerede da [emoji4]

Har bare begynt med noen få plagg. Buksene er fortsatt litt for store over magen og det samme med noen kjoler. Men mammasingleter og t skjorter er gode nå

Back
Topp