Når begynte dere

Mamii 27

Glad i forumet
og kaste opp, eller ble kvalme??
Jeg kjenner jeg bekymrer meg litt for at jeg har så få symptomer. Husker ikke helt når jeg begynte å spy med vesla, og sist gang da jeg mistet var jeg ikke kvalm i det hele tatt frem til da jeg tok aborten i uke 9+6 (da mistet jeg antakeligvis i uke 6-7)
Kommer vel til å angre på å ha ønsket kvalmen når jeg kommer så langt, hehe, men da hadde jeg nok følt meg sikrere på at alt var som det skulle.
Krysser fingrene uansett emoticon

Med førstemann kom det uke 7 på meg.Da holdt jeg på i 3mnd uten å klare å holde på noen ting 
Kvalmen har ikke kommet for fult her enda, er litt småkvalm bare.

Hei! Inne å sniker litt fra oktober 2011 forumet :) Jeg tenkte jeg kunne nevne at jeg er gravid i uke 21 i morgen, og jeg har ikke vært kvalm en dag! Nyt det, og ikke bekymre deg :)

Jeg begynte å bli kvalm i uke 5 ca. Men det har blitt verre fremover, så jeg begynner å bli litt lei denne kvalmen. Akkurat i dag har jeg tenkt på en drink på jobben, som gjør at jeg bare blir enda verre. Jeg får ikke til å IKKE tenke på den, så nå kaster jeg snart opp. hehehe! =P

Begynte å bli kvalm i uke 5 og nå som jeg har passert uke 8 har det verste av kvalmen lagt seg. Akkurat likt som sist.

Mazter skrev:
Startet da jeg var 4+5. Men med vesla var jeg veldig lite kvalm, bare litt på kvelden stort sett. Derimot var jeg veldig kvalm den gangen jeg mistet i MA. Kvalmen forsvant da fosteret døde, men det visste jeg jo ikke om før 4 uker etterpå.

Men hvis du nesten ikke har vært kvalm hele veien skal du nok bare nyte det! Få tak i en Angel sound om du kan, det er en stor betryggelse frem til du kjenner daglige spark!

Ja, jeg bør jo vært takknemlig for at jeg ikke spyr ;) Spøy hver dag frem til fire måneder med vesla, og jeg VIL jo ikke ha det sånn ;)
Jeg skrev det nettopp til hun som skrev hun hadde kjøpt det på ebay nå, at det hadde vært betryggende med en sånn ;)
Takk for tips og råd :)

Denne gangen kom kvalmen tidligt,men ser ut til å ha gitt seg nåemoticon
Var ikkje kvalm i det hele tatt med storebror eller lillesøster

Med vesla ble jeg kvalm rundt uke 9 tror jeg.
Denne gangen har jeg var kvalm fra uke 5-6.

Kvalme har ingenting å si på om sv.skapet går som det skal, så jeg bytter gjerne med deg. Jeg hater å være kvalm... 

Jeg er 6+6 idag, og har ingen kvalme eller andre symptomer på graviditet (med unntak av litt strekking i livmor festene). Hadde ikke det med snuppa heller - kvalme altså. Så hver glad så lenge du slipper å være kvalm, men kan forstå sammenligningen din....

Back
Topp