Når begynte dere med

Atpåklatten kommer i juni :)

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
100x140 dyne og 40x60 pute i sprinkelsenga til barnet/barna deres?

80x100 dynen er blitt litt i korteste laget her.

ORIGINAL: 2007baby

100x140 dyne og 40x60 pute i sprinkelsenga til barnet/barna deres?

80x100 dynen er blitt litt i korteste laget her.

Markus har 80x100 dyne nå..
Har nettopp vært å kjøpt 100x140 dyne til han..
Den skal han begynne å bruke 15.Mars for da flytter vi [:D]
Da er han 21 mnd

Vet ikke noe om mål og sånn, men om det er sånn Juniordyne, så kjøpte jeg det forrige uke...

Tror den heter juniordyne, ja.

Shiby: Ligger han ennå i sprinkelseng?

Barnet mitt såg så stor ut med den store dynen, også nektet hun å stå opp i dag. Tror hun likte dynen meget godt.

ORIGINAL: 2007baby

Tror den heter juniordyne, ja.

Shiby: Ligger han ennå i sprinkelseng?

Barnet mitt såg så stor ut med den store dynen, også nektet hun å stå opp i dag. Tror hun likte dynen meget godt.

Ja pr dags dato ligger han i sprinkelseng.. Men har også kjøpt ny seng (90x200 seng.. wææ, kjempesvær..) som han skal få når vi flytter i mars. tenkte å legge han oppi der da, så han blir vant med den til babyen kommer. den nye babyen får sprinkelsengen hans [:)]

Det er den planen vi også har. Lurer på hvordan jeg skal få henne til å ligge i ro, i den store sengen - når nybabyen kommer.

begynte med 100x140 cm dyne i sensommer/høst, da hadde 80x100 dyna vært litt liten en stund...

Begynte da de var rundt 1 år tror jeg.

Juniordyne har jeg brukt helt fra fødselen. Så ikke grunn til å måtte bytte dyne etter en tid, så derfor har jeg brukt stor dyne helt fra dag 1.

Liten pute har vi også brukt helt fra starten.

Noah fikk junordyne til jul,den tar vi i bruk når han flytter over i den nye sengen sin..
Vi må bare få gjort den ferdig,holder på å male den..

21 mnd ca, men konne nok begynnt før!![:)][;)]

mine var 6-7mnd når jeg tok i bruk den... de ligger såå urolig[&:]

Back
Topp