Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg valgte å kjøpe det hver for seg, sånn at samboeren fikk i seg tilskudd også(omega 3 og multivitaminer). Hørte også noe om at disse gravidpakkene fra apoteket ga en kvalmende følelse etterpå. Like greit å kjøpe det hver for seg da. For jeg visste smaken og ettersmaken på omega 3 og multivitaminene fra førHm, anbefaler dere å kjøpe tingene hver for seg eller de ferdige pakkene? Frister å kjøpe lifeline gravid![]()
Tenkte høre litt med legen. Skal på "diett" for å få vekk litt av fettet rundt magen (det som bare går bort av diett og nedgang i fettprosent), så må uansett ha i meg litt ekstra vitaminer og lignende daBegynte når vi ble prøvere. Tar gravitamin og ekstra tilskudd av d-vitamin siden jeg har mangel på det![]()
Vi begynner nok i august, så startet med folat igårEg tar folat og og trankapslar. Folat kvar dag (for den ligg oppi dosetten saman med stoffskiftemedisin så den hugsar eg), og trankapslar sånn nesten kvar dag (for den står i kjøleskapet, så den hugsar eg ikkje alltid). Manglar ikkje jern eller noko anna no, så tar ikkje anna tilskudd.
Begynte å ta folat 3 mnd før prevensjonsslutt (1,5 mnd sidan)