Når begynte dere med rutiner til de små?

Jeg prøvde tidlig å etablere rutiner, uten hell. Føler det kom naturlig når hun ble rundt 3 mnd :) Leggerutinen er ganske i boks. Hun får smake litt grøt (sånn i 19:30 tiden), så ammer vi i senga etterpå. Sovner hun ved puppen flytter jeg henne bare over i senga hennes, om hun ikke sovner ligger jeg ved siden av henne i senga til hun sovner. Funker veldig bra :) Sovner også til puppen en times tid etter vi har stått opp og tar en dupp på en times tid. Resten av dagen er veldig varierende :p
 
Ikke så mye rutiner utenom at vi stort sett er på 4 dupper om dagen og 1.5t våkentid mellom duppene.
 
Samme som Moxie her. Dagene varierer veldig men våkentid er ca 1,5 - 2t og det blir ca 4 dupper per dag. Øver på å sovne med smokk istedenfor puppen for tiden, noe som gjør at legging tar lengre tid. Håper likevel det vil bli bra på sikt, og da kan pappaen også legge istedet for at det bare er meg!
 
Vi har jobbet oss gradvis ned på leggetiden, og nå går vi som regel på badet for kveldsstell kl sju (mellom halv sju og halv åtte). Så har vi den siste mnd tatt den første duppen sammen i senga. Veldig behagelig[emoji4] Så blir det som regel 2-3 trilleturer i tillegg.
 
Her er det natta ca 18.30-19.00 og frem til mellom kl 5-7 en gang (prøver å jobbe oss nærmere 7!) og så 2-4 timer våken mellom duppene. 3 dupper stort sett. Var 5 mnd på mandag.
 
Back
Topp