TulleBolla Betatt av forumet 9 Sep 2009 #8 Tulla fikk tenner når hun var 4 mnd og da fikk vi beskjed om og legge en i flaska hennes hver kveld så vi begynte da[:)]
Tulla fikk tenner når hun var 4 mnd og da fikk vi beskjed om og legge en i flaska hennes hver kveld så vi begynte da[:)]
*FrøkenS* Flørter med forumet 9 Sep 2009 #9 Som anbefalt, når hun fikk sin første tann. Da var hun 8 mnd gammel.
M ~Mirabell~ Guest 9 Sep 2009 #12 ORIGINAL: ~Ludviks mamma~ Står det ikke fra tre år da[8|] de "minste" tablettene går fra 6 mnd (0,25 mg). Og så er det 0,5 mg fra 3 år
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~ Står det ikke fra tre år da[8|] de "minste" tablettene går fra 6 mnd (0,25 mg). Og så er det 0,5 mg fra 3 år
S snuppa08 Glad i forumet 9 Sep 2009 #13 Jeg fikk beskjed av min tannlege at jeg kunne vente ei stund til med det, hun er 14 mnd[:)] Holdt lenge med fluortannkrem enn så lenge:)
Jeg fikk beskjed av min tannlege at jeg kunne vente ei stund til med det, hun er 14 mnd[:)] Holdt lenge med fluortannkrem enn så lenge:)
camilla82 Elsker forumet 9 Sep 2009 #15 Aldri, de får ikke fluortabletter, holder i massevis med tannkrem og det som er i drikkevannet[;)]
M Mimøi Elsker forumet 9 Sep 2009 #16 Det anbefales ikke å gi fluro til så små barn, fluortannkrem holder.