Når begynte dere å kjenne liv?

3barnsmamma123

Betatt av forumet
Dere som har gått gravid flere ganger. Når begynte dere å kjenne liv denne gangen? :)
Skulle vært en del av denne gruppa fortsatt, men lusker nå fra Juli gruppa istedet :happy:
 
Dere som har gått gravid flere ganger. Når begynte dere å kjenne liv denne gangen? :)
Skulle vært en del av denne gruppa fortsatt, men lusker nå fra Juli gruppa istedet :happy:
Min første gang nå.. men jeg kjente først en del "rart" i magen- fra uke 18..i uke 21 begynte jeg å kjenne tydelige spark i tillegg til denne "rare følelsen".. Var hos jordmor å hun sa det var normalt om jeg ikke hadde kjent noe enda å:)
 
Kjente "noe" fra enda tidligere, men var aldri i tvil mer om at det var baby som drev på inne der fra rundt uke 16 nå. Er tredjegangs, og morkaka ligger bak denne gangen, så det hjalp nok på at jeg kjente tidligere nå, enn med de forrige.
 
Meget sporadisk frå veke 15 (kunne gå dagar imellom,og ofte berre 1-2 dunk), daglig frå veke 18.
 
Er førstegangsgravid og har begynt å føle noen bevegelser i uke 19, nå er jeg i uke 21 og føler mer tydelige sparker særlig på kvelden og natta :)
 
Andregangs med morkake bak. Kjente romstrering og bevegelser rundt uke 16. Nå som jeg er 19 uker på vei kjenner jeg tydelige spart utenpå magen daglig :happy:
 
Andregangs gravid og har kjent bevegelse fra ca uke 14-15. Men daglig fra uke 16. Kjenner sterke spark og mer og mer for hver dag. Uke 19 nå :) har morkaka bak.
 
3. Gangs. Morkaka foran denne gang. Kjent bevegelse fra uke 15 ca., daglig bevegelse fra uke 18/19. Straks 21 uker nå. :)
 
Sniker fra mai. Andregangs, kjent fra slutten av uke 14, men ikke daglig før fra uke 16. Er straks 18 uker :)
 
Jeg kjente noe alt i uke 14 denne gangen, er tredjegangs :) daglig liv fra uke 17.
 
Back
Topp