når begynte dere å jobbe igjen etter inntak av egg

hegemw

Forumet er livet
er det lurt å sykemelde seg hele den uka man har som uke,
jeg har jo uke 43, hvis alt går som det skal er det uttak mandag og inntak onsdag igjen, er det dumt å begynne å jobbe torsdagen da? fredagen har jeg allerede fri. men uka etter kan man vel jobbe?

Eg hadde uthenting tirsdagen, og innsetting torsdagen. Eg vart sjukemeldt fredagen og, men det var litt spesielt. Dei anbefaler egentlig å leve heilt som normalt. Grunnen til at eg ikkje fekk jobbe, var at eg hadde så masse egg, på grensa til for mykje sa dei. Så det er ikkje bra. Hadde eg hatt veldig vondt enda lenger, så hadde eg blitt sykemeldt uka etter og. Heldigvis gjekk det greit.

Eg vil tru at med normal mendge egg er du sikkert i fin form til å jobbe på torsdagen [:)]

Kjempe-masse lykke til!! 

ORIGINAL: TiraV

Eg hadde uthenting tirsdagen, og innsetting torsdagen. Eg vart sjukemeldt fredagen og, men det var litt spesielt. Dei anbefaler egentlig å leve heilt som normalt. Grunnen til at eg ikkje fekk jobbe, var at eg hadde så masse egg, på grensa til for mykje sa dei. Så det er ikkje bra. Hadde eg hatt veldig vondt enda lenger, så hadde eg blitt sykemeldt uka etter og. Heldigvis gjekk det greit.

Eg vil tru at med normal mendge egg er du sikkert i fin form til å jobbe på torsdagen [:)]

Kjempe-masse lykke til!! 

Hva gjør de hvis man har en veldig sstressende jobb da? Jobben min skal flytte den uka jeg har uttak og innsetting...

Eg fekk inntrykk av at de på sjukehuset helst ikkje ville sykemelde ekstra. Men eg anbefaler å forklare situasjonen og spørje dei som behandler dere!

takker for svar.

jeg jobber i barnehage så ber bare barne ta det litt med ro den dagen, hehehehehhehe

Satte inn på en torsdag og fredagen var jeg på jobb.

Eg og jobber i barnehage....har gått fint, men pga. overstimulerte eggstokker måtte eg være forsiktig med å løfte og bære for mykje. (kjente godt når det vart for mykje!!) Så eg ba om å få rydde kjøkkenet og liknande "lette" jobber.

ORIGINAL: hegemw

takker for svar.

jeg jobber i barnehage så ber bare barne ta det litt med ro den dagen, hehehehehhehe

Lykke til[:D] 

takker for svar, ja blir nom sånn på meg og at jeg blir satt til sånne jobber, har noen barn som er ille til å ville bæras, men de jeg jobber sammen kommer nok til å beordre meg til sånt, hehe

mamma er nesten verre, hehe sier at jeg ikke må bære når vi skal flytte, hehe gjør ikke meg noe, kællen for ta det :)

jeg er sykepleier og jobber på sykehjem, det er mange tunge løft og det lar seg ikke gjøre å unngå disse løftene. tror kanskje jeg holder meg borte fra jobben noen dager, får se det ann og høre med de i haugesund.

Back
Topp