Når begynte dere å få mage? :-)

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Synes dette er så spennende! 
Er 5 uker i morgen, men kan allerede sees litt her! ;) (har så og si flat mage fra før så det skal ikke så mye luft eller forandring til før en ser noe..)
Er spent på å høre når dere begynte å merke magen? Å for dere som har vært gravid før; når fikk dere denne "skikkelige" gravidmagen? :-)

Jeg har alt fått litt oppblåst, hard mage alt :)

Her er jeg veldig oppblåst, men det er selvsagt ingen babymage enda, jeg er jo bare 6+6, bebisen er jo knøttliten! 
:)
Sist kom magen, tjaaa.... begynte å vokse som smått i uke 12, rundt uke 20 kunne man vel se det er en bebis der inne... 

Men ser ikke bortifra at den begynner å vokse tidligere denne gangen, det sies jo at den blir større raskere med nummer to!

Den dagen man ikke greier å trekke inn magen, da har man skikkelig babymage ;))

Jeg er 6 +3 og har allerede fått litt mage... Særlig oppblåst blir jeg om kvelden. Trodde ikke det skulle vises så fort, men jeg fåt ikke på meg ola- buksene over magen lengre.Må nok ut å se på mamma- bukser denne uka, hehe...

Her er magen stor og oppblåst på ettermiddagen og fortsatt ganske flat på morgenen, men har nok lagt på meg litt (legger alltid på meg mest i begynnelsen av svangerskapet). De som kjenner meg vil nok enten fatte mistanke eller synes jeg har lagt på meg (hvis de tenker noe i det hele tatt).

Med de to første kom "gravidmagen" rundt uke 14. Da kunne jeg kjenne livmora over skambenet.

jeg har begynt å fåen liten kul nå.. for to uker siden var den større...hehe, baaare luft
kjenner buksene strammer litt... Men førstemann hadde jeg mage i uke 14.. 

Jeg er i uke 9+3 og venter 4 "mann" , har fått bra mage allerede ja :) Ser ut som jeg er 4-5 mnd. Men magen kom raskt sist også, og så stoppet det opp. Så det er vel det som skjer nå også :)

Ingen gravid mage, bare mye luft

Ingen mage enda. Tror magen begynte å vise så vidt i uke 14-15 sist gang :)

Første gang jeg var gravid fikk jeg ikke skikkelig mage før uke 17.

Nå venter jeg nr 5 og har relativt flat mage fra før, og nå begynner det å bli oppblåst og vises litt. Baby er ikke stor nei, men fordi som har vert gravid før er det helt naturlig at en får mage før ettersom livmora vokser mye fortere da

sist såg jeg mer gravid ut i uke 5 enn i uke 15 :P Var veeeeldig opplåst i starten, så forsvant det så kom babymagen i uke 18-20 ca :) Denne gangen var nok magen litt mer slaskete i utgangspunktet(ikke helt flat igjen etter 1.mann), men er nå veldig oppblåst og sliter med å finne passelige bukser da det er ubehagelig når di strammer.... er 5+5 i dag :)

sist såg jeg mer gravid ut i uke 5 enn i uke 15 :P Var veeeeldig opplåst i starten, så forsvant det så kom babymagen i uke 18-20 ca :) Denne gangen var nok magen litt mer slaskete i utgangspunktet(ikke helt flat igjen etter 1.mann), men er nå veldig oppblåst og sliter med å finne passelige bukser da det er ubehagelig når di strammer.... er 5+5 i dag :)

Back
Topp