Når begynte barnet/barna å sove på eige rom?

Ved 3.5mnd ca. Han sov bedre og vi sov bedre. Gikk inn til han når han ville ha pupp. Klarer uansett ikke å ligge og amme så må opp alikevell.
 
Når han var 4 mnd. Han vekte meg og jeg vekte han hele natta. Sov bedre på eget rom, og jeg sov bedre uten han :p
 
Dere som flytta ungen på eige rom medan de framleis amma; brukte de babycall eller hadde de opne dører? Skreik ungen når ho/han ville ha mat? Guten min lager som oftast lite lyd, ligg berre meir uroleg, er redd eg ikkje kjem til å høyre han når han vil ha mat.
 
Dere som flytta ungen på eige rom medan de framleis amma; brukte de babycall eller hadde de opne dører? Skreik ungen når ho/han ville ha mat? Guten min lager som oftast lite lyd, ligg berre meir uroleg, er redd eg ikkje kjem til å høyre han når han vil ha mat.
Vi bruker babycall, og jeg våkner fort når han lager lyd :)
 
Hun flyttet inn på eget rom i sommer. Da hadde hun akkurat fylt 2 år. Det var i og for seg ingen stor planlagt handling. Hun flyttet inn der når rommet var klart. ;) Gikk kjempefint.
 
Da hun var ca. 6 mnd. Da våknet hun når vi la oss og våknet av snorkingen til far. Men har en seng inne på rommet hennes som jeg sover i når hun er veldig urolig om natten eller syk
 
Eldste var 1 år og 10 mnd, for da fikk vi eget rom til han :) Gikk supert!

Yngste vil være ca. like gammel, så fremdeles noen få mnd igjen til da :)
 
Back
Topp