Når begynte barna deres å gå?

linlin

Betatt av forumet
Begynner å bli litt urolig for gutten min som nekter å gå....
Han er 15 mnd,går hvis jeg leier han i hendene,men nekter plent å prøve alene.Han har funnet ut at det er like greit å gå på knærne...
Helsesøsteren sier at det ikke er noe å bekymre seg for ennå,men alle andre i barselgruppa har gått i flere mnd allerede...

noah var 11 mnd når han gikk helt selv, men du trenger overhodet ikke bekymre deg enda...........alt er individuellet så du skal ikke sammenligne med andre barn[:D]

19 måneder var Victoria og Julie går enda bare rundt bordet. Så det tar nok en stund til før hun tar steget fullt ut [:D].

Min var ekstremt tidlig, han var 9,5 mnd.. Gutten din knekker nok snart koden!:) har hørt at hs ikke bekymrer seg før 18 mnd:)

[:)]Eldstemann var vel 18 mnt da han gikk selv. Fra han var ca 10 mnt. gikk han rundt bord og stoler ol. men skulle ikke slippe seg! Plutselig ,da han var nesten 18 mnt gikk han overalt ,stødig som en prest. Alexander gikk da han var 15 mnt.

begynte å gå da hu var 14 mnd, herregud så stolt jeg var [:D]

Snuppa var 13mnd da hun gikk helt selv, gikk rundt bord ol. fra hun var 7mnd gammel. Bare litt skeptisk til å slippe seg.

9 mnd var hun. Alle barn er forskjellige, plutselig en dag så går han[:)]

Dei 2 eldste var 11,5 mnd og minsten var 13,5 mnd.

Det er individuelt! brått finner han ut at det ikke er like dumt å gå som han hadde trodd![:D]

Han gikk samme dag han ble 14 mnd.

Gikk sine aller aller første skritt alene når hun var 17 mnd.. men gikk ikke ordentlig før hun var 18 mnd[:D] Nå er hun 21 mnd og løper[;)]

Han gikk da han var 13 mnd

Gutten min var 12mnd og jenta mi var 10mnd.

Hun tok sine første skritt når hun var 13 måneder, men hun gikk ikke før hun var 15 måneder. Det er ikke noe å bekymre seg for, og ved 18 mnd får han utredning. Men jeg skjønner godt at du tenker på det, for det gjorde jeg og!

når han var 9 mnd

Eldstemann var 9 mnd og de to yngste var 10 mnd da de begynte å gå[:D]

Back
Topp