Når begynnte dere med mammaklær?

heihei[:D] jeg skal kjøpr min første mamma bukse nå[:D]
magen strutter allerede og det er kjempe topp[:D][:D]

Jeg begynte med mamma bukse i uke 12, da var magen stor og "oppblåst" og det var ubehagelig å gå en hel dag med de vanlige buksene mine... Behaaagelig disse mammabuksene assa [:D]

Jeg er 23+4 og har bare kjøpt to t-skjorter i mammatøy. Kun for å være forberedt. Men nå har magen endelig begynt å vokse, men passer enda mine vanlige bukser. Kjøpte forresten en svart penbukse i går, ikke mamma, men litt større enn vanlig og med lavt liv som jeg kan ha til jul og fremover.

Jeg kjøpte meg en mamma bukse nå, altså uke 17. Jeg kan fortsatt bruke de andre buksene mine, men mammbuksen er mye mer behagelig i magen[:)]

Jeg har ikke merket noe til for trange bukser.. men er vel ennå litt tidlig å vente på mage.. selv om jeg ser litt fram til den kommer, så alle kan se at jeg er gravid[:D] gleder meg til å ut å kikke på mamma tøy, men føler jeg må vente litt enda..
hvis ikke magen plutselig skulle boble opp, så ser det ut som om jeg må vente litt til på den...

Jeg begynte i uke 29 tror jeg har dongri som er lave i livet så jeg har kunne godt med de helt fram til da.
Kan enda ha de på men siger litt ned [;)]

Jeg kjøpte min første mammabukse da jeg var like langt som deg!! Bruker fortsatt andre bukser innimellom,men de er trange...

jeg har ikke kjøpt meg noen mamma bukser,har ikke funnet noe jeg liker,så kjøpte heller noen "joggebukser" på bikbook og veromoda som kan vies ut oppe...

Jeg kjøpte min første bukse når jeg var 12 uker på vei[:D]

Kjøpte meg en bukse og 4 gensere i uke 19 - de vanlige buksene mine var alt for trange og genserne altfor korte (større pupper og struttende mage :)). Er 20+2 nå.

jeg kjøpte min første mammabukse når jeg var 10 uker på vei, men det er den eneste mammabuksa jeg har, ellers går jeg i joggebukser.. syntes ikke de har noen fine mammabukser.. og jeg har problem med å finne en som passer både i magen og lårene.. klem fra meg[;)]

Jeg har faktisk måttet ut og kjøpe ei bukse i mindre str enn jeg vanligvis bruker, ettersom jeg har gått ned så mye i vekt...Og jeg som gleder meg sånn til magen begynner å vises, så går det bare motsatte veien... Ja ja, det forandrer seg vel snart!

jeg har vært å kjøpt to bukser i dag på h&m... syns de har mye fint jeg da[:D] er 12 uker på vei...
klem til dere[:)]

Hei, hei[:D]

Utrolig lenge siden jeg har vært her inne nå, men koselig å komme tilbake[;)]

Jeg har begynt å få litt mage, er 10 uker på vei i dag, men det er mitt andre svangerskap, så magen har kommet litt tidligere nå enn forrige gang. Jeg har kjøpt meg en to skjørt med strekk i livet - det fungerer veldig bra. De har mange fine på Vero Moda.

Håper det står bra til med dere alle. Jeg har endelig begynt å bli kvitt kvalmen - deilig!

Klem[:)]

Hei. Klærne min begynte å bli trange i uke 10 (med unntak av mine lave dongeribukser). Kjøpte første mammabuske i uke 12, og fikk låne en av en venninne. Nå bruker jeg ikke annet.. (er nå i slutten av uke 16)Synes nesten det er vondt hvis jeg bruker mine lave dongeribukser og blir kald på magen..

Kjøpte 2 mammabukser i går. Og jeg er nå i uke 21

Gått med mammaklær helt siden jeg fant ut at jeg var gravid - de er mye mer behagelige å gå med fordi de vanligvis ikke er harde på magen[;)] - har aldri vert noe fan av knallharde dongeribukser (dessuten passer de meg skjelden[;)])

hufff.. har kjempelyst å ut å titte på mammatøy, men føler liksom det er for tidlig.. jeg ser jo når jeg tar på meg mine vanlige gensere at de strammer rundt magen, så den har vokst litt.. men så tidlig er den vel bare oppblåst??

håper jeg snart kan ut å titte på mammatøy, synes jo det er litt av sjarmen med å være gravid..hehe.. rar jeg kanskje..

Back
Topp