Når begynner...?

mokkakka

Betatt av forumet
Dere og jobbe igjen?

Jeg begynner på onsdag.. hoff.. kjenner at jeg vil være hjemme med lillemann..[:)]

Men nå er det pappa sin tid i 10 uker..[;)]

jeg begynte forrige mandag, og de to første dagene var det grusomt, men nå er det faktik helt greit :) savner jo lillemann, men jeg har grei arb.tid og jeg vet at gutta koser seg hjemme :)

Starten av juni. [;)]

1 juni, heldigvis en stund til [:)]

jeg begynner 1.april... men skal bare jobbe deltid da.. så begynner jeg på siste året mitt på universitetet til høsten.. [:D] jeg har fått overført pappapermen fordi han ikke har rett på pappaperm[:(] teit! men men får spare pappapermen til neste unge[;)] 

ORIGINAL: MrsPink

Starten av juni. [;)]

åh sååå lenge til?? heldig du er da[:D]

hm, her er jo mange som har lenge igjen... misunnelig..[:@]

hehe..[:D]

Jeg begynte litt før jul. Men jobber bare når det er behov for det. Nå etter jul har det vært et par dager i uken. Men begynner fast i fra begynnelsen av mars. Synes det er fint å ha noen dager nå og da før jeg begynner for fullt. Gruer meg litt til å være borte fra Matheus hver dag. 

på mandag!!! men gleder meg egentlig litt.. bare 5 uker nå da... så skal jeg ha mere permisjon...

Permisjonen min er slutt i begynnelsen av mai, da skal pappaen være hjemme i 10 uker. Men håper å få jobbe litt nå før, slik at jeg kan forlenge permisjonen litt.[:)]

skal begynne 1. februar! [:(]
Men han skal kose seg med pappaen sin ett par dager og mormoren sin ett par dager![;)]

Har tenkt å gå på skole igjen, men det blir ikke før til høsten isåfall. [:)]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

så spennende da :) hva tenker du og begynne på? [:)]

Permen min går egentlig ut nå i midten av Februar, men har søkt ulønna perm til 21. Mars. Da skal jeg kun jobbe min faste 30% frem til Mai. Da begynner jeg å jobbe litt ekstra tipper jeg så det blir rundt 60% tilsammen. Ikke så veldig aktuelt å jobbe noe særlig mer enn det på en goood stund. Pappaen skal være hjemme 3 dager i uka fra 21 Mars til midten av Juli. Neo starter 50% i barnehage fra August.

ORIGINAL: mokkakka

Tenkte å ta matfag som privatist på vgs og bli konditor. Blir bare noen timer i uka da, vet ikke om jeg kommer til å jobbe ved siden av enda. [:)]

Tenkte å ta matfag som privatist på vgs og bli konditor. Blir bare noen timer i uka da, vet ikke om jeg kommer til å jobbe ved siden av enda. [:)]

aha, ja det er veldig spennede det altså [:D] jeg har gått hotell og næring og baker og konditor selv [;)]

aha, ja det er veldig spennede det altså [:D] jeg har gått hotell og næring og baker og konditor selv [;)]

Kjekt med flere forskjellige utdannelser. Tenker på å ta med bakerutdannelse også om jeg får mulighet. Greit å kunne begge deler tenker jeg. [:)]

Back
Topp