når begynner man å..

henriette25!

Forumet er livet
søke på barnehage plass til de små?

jeg skal kun ha henne i barnehage 50% eller være hjemme lenger!!
hva skal dere?

Mi mor foreslo å passe Tomine når jeg begynner i jobb igjen, søstera mi hadde minstedattera(nå 7 år) hjemme hos "mommi og poppi" fra ho var 1 til ho var 2 år.....Hadde tenkt å søke 100% barnehage, men nå tror jeg faktisk at jeg vil la mamma og pappa passe dem(begge er pensjonister, men er så spreke atte[:D]).....både jeg og mannen min jobber turnus, så det vil jo ikke bli hver dag heller....så betaler vi heller en slant til dem[;)]

har isje lyst å senne gutten min i barnehage å vertrfall isje 100%.. i min jobb jobber eg bare kvelder(16-23.30)å helger[&:][&:] har lyst å ta 1 år til me permisjon.. så eg trur meg å sambo må sette oss ner å snakke sjikkeligt ud om detta hjer om kossen me sga jera d

ikke jeg heller,derfor skal jeg være hjemme ell ha hun kun 50 % i bh..
syns de er så små[&o]

ja alt for små synst eg.. har me sje rett på 2 års permisjon? synst eg har hørt d

Ho skal være hjemme, så heller søke neste år igjen...men ho skal aldri gå fullt, bare 50% eller mindre.

eg bjynnte å skravle om dette i natt når me hadde lakt osse. å d hørtges ud på sambo at eg sgo få vera hjemma 1 år t[:D][:D] men kossen e d me d nav greiene, får me någe støtte av di ellår? å kor mye e d i tilfelle??

Back
Topp