Når begynner man å kjøpe inn ting?

Vi var tidlig ute med første, da jeg ville kjøpe mast mulig brukt. Tror vogna var på plass rundt uke 15 :p

Denne gangen har vi "alt", må bare få hentet det hjem fra broren min, som har fått lånt det meste til sitt barn. Eneste jeg kan komme på at vi trenger er bilstolbaser :)
 
Snubler jeg over tilbud på vogn/bilstol/bæresjal osv kjøper jeg bare uansett når i svangerskapet jeg er. Orker ikke gå å tenke på hva hvis om at.

Klær og sånn får vente etter ordinær ultralyd :D
 
Jeg ventet lenge sist, og endte med å kjøpe omtrent alt fra nett, fikk premature rier og lå på sykehuset fra uke 30+0. Hadde da akkurat bestilt vogna den dagen riene startet, så var glad for det. Men fikk bare kjøpt ett sett med klær selv, så det synest jeg var litt kipt. Om det går veien denne gangen kommer jeg til å kjøpe litt klær underveis, de store tingene har vi jo allerede i hus. Men ventet til neste ul i alle fall.
 
Bare husk at en del utstyr tar mye plass Var ganske tidlig ute med storebror og kjøpte vogn, bilsete og bedsidecrib, hentet vogge hos besteforeldre etc. Plutselig var leiligheten full - så vi endte opp med å kjøpe hus også
Vi har enebolig med 5 soverom, og dobbel garasje med lagring over - så det skal gå bra:laughing002
 
Vi har alt av klær og utstyr utenom bilstol til nyfødt. Må muligens handle inn litt klær viss vi får gutt denne gangen. Kommer ikke til å kjøpe noe nytt før etter oul :)
 
Kommer til å kjøpe inn klær når vi vet kjønn! Å de få tingene vi mangler tar vi etter hvert, sikkert mot slutten;)
 
Trenger ikke så mye denne gangen da jeg har en jente og gutt fra før. Men venter nok til etter oul.
Pga at det bare blir 16 mnd mellom mellomste og yngste så må vi nok ha søskenvogn og en sprinkelseng til :p ellers har vi det meste vi trenger

Med de to flere så var jeg veldig glad ikke ventet til 3 trimester med å handle. For harvet helt ødelagt i bekkenet så deilig å ha god tid
 
Vi venter kok til tredje trimester her og, litt fordi vi har det meste fra forrige lille, og fordi det ofte er tilbud!
 
Sist gang kjøpte jeg første gang etter vi fant ut av det var en jente. Da var det 2 bodyer.
Ventet en del lengre før jeg kjøpte noe mer og på salg.

Denne gang har jeg det meste, men venter nok til etter oul
 
Back
Topp