Når begynner man å kjøpe inn ting?

SpentPåDette

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Venter dere med å kjøpe inn nødvendige ting til dere er langt på vei, eller begynner dere tidlig?

selv har jeg tenkt å vente til etter uke 12 med å kjøpe noe som helst, men tror ikke jeg klarer å vente så mye lenger enn ordinær ul før jeg vil kjøpe vogn og alt mulig :laughing002:laughing002:laughing002

Vi kjøpte ingenting før 3 trimester vi. Jeg ville ikke risikere å stå der med masse utstyr og en spontanabort.
Men nå er jeg en sykt pessimistisk person da :P

Vi kjøpte ingenting før 3 trimester vi. Jeg ville ikke risikere å stå der med masse utstyr og en spontanabort.
Men nå er jeg en sykt pessimistisk person da :p
Tenker at det sikkert er det lureste, jeg er bare veldig utålmodig :laughing002 Ville helst ha kjøpt alt allerede:laughing001

Tror jeg kjøper ting når jeg føler for det. Men jeg kjøper kun brukt, stort sett, så da må jeg liksom kuppe når det rette kommer.

Vi har det aller meste fra storebror, men noe må vi ha denne gangen også :) Men det blir ikke før etter oul tidligst.

Men sist så kjøpte vi noen småting (body,luer,sokker) for å feire at vi nådde uke 12 og hadde sett en bitte liten baby på tul :Heartred det hjalp også på å stagge kjøpelysten litt :p

Kjøper litt etter tul neste uke, må kose meg litt☺️
Går det galt så prøver vi igjen, prøver å tenke poaitivt

Pass ihvertfall på å kjøpe kjønnsnøytrale ting som evt kan byttes :p

Hva med å vente til januarsalget? Da er det sikkert mange gode kupp
Ja, uke 12 er i midten av desember - så klarer nok å vente til januar i alle fall :)

Kan godt hende min kjære bremser meg så ikke det blir før mot slutten - men vil nok være litt tidlig ute siden både mamma og søstra mi fikk 7 uker før tiden (av ulike grunner)

Vi har det aller meste fra storebror, men noe må vi ha denne gangen også :) Men det blir ikke før etter oul tidligst.

Men sist så kjøpte vi noen småting (body,luer,sokker) for å feire at vi nådde uke 12 og hadde sett en bitte liten baby på tul :Heartred det hjalp også på å stagge kjøpelysten litt :p
Smart :)
Kjøpte sokker med I❤️Dad og ga til min kjære når jeg fortalte at jeg var gravid. Han var på jobb når jeg tok testen, så hadde lyst å finne på noe gøy :)

Skal til København om et par uker, så tror jeg må innom Zara kids og se litt. Muligens kjøpe en liten ting der. Alle som vet om det tror jeg får jente, så tar sjangsen. Kan evt bare gi det videre i gave :)

Fikk tøybleie i posten i går jeg, så har vel allerede begynt sånn smått. Venter med bilstol og vogn til vi får engangsstønaden.
I første svangerskap hadde jeg en liten garderobe allerede da jeg nådde uke 12. Vogn og sprinkelsenga var også i hus før OUL.

Men jeg har aldri mistet, så føler meg trygg på at selv om jeg skulle finne på å miste denne gangen, så blir det en til senere.

Smart :)
Kjøpte sokker med I❤️Dad og ga til min kjære når jeg fortalte at jeg var gravid. Han var på jobb når jeg tok testen, så hadde lyst å finne på noe gøy :)

Skal til København om et par uker, så tror jeg må innom Zara kids og se litt. Muligens kjøpe en liten ting der. Alle som vet om det tror jeg får jente, så tar sjangsen. Kan evt bare gi det videre i gave :)

Så koselig måte å fortelle det på :)

Man kjøper jo når man vil :) Og kommer jeg over noe jeg bare MÅ ha så kjøper jeg. Men det må være kjønnsnøytralt for min del, hadde ikke tatt sjansen på å gjette riktig :p men det er jo bare å gi det videre i gave som du sier :)

Fikk tøybleie i posten i går jeg, så har vel allerede begynt sånn smått. Venter med bilstol og vogn til vi får engangsstønaden.
I første svangerskap hadde jeg en liten garderobe allerede da jeg nådde uke 12. Vogn og sprinkelsenga var også i hus før OUL.

Men jeg har aldri mistet, så føler meg trygg på at selv om jeg skulle finne på å miste denne gangen, så blir det en til senere.
Ja, vi har ingen fra før - så om vi mister kommer vi til å prøve på nytt helt til det går❤️

Så koselig måte å fortelle det på :)

Man kjøper jo når man vil :) Og kommer jeg over noe jeg bare MÅ ha så kjøper jeg. Men det må være kjønnsnøytralt for min del, hadde ikke tatt sjansen på å gjette riktig :p men det er jo bare å gi det videre i gave som du sier :)
Skjønner hva du mener :) Får bare se når jeg kommer over noe jeg bare må ha:dance018

Bare husk at en del utstyr tar mye plass Var ganske tidlig ute med storebror og kjøpte vogn, bilsete og bedsidecrib, hentet vogge hos besteforeldre etc. Plutselig var leiligheten full - så vi endte opp med å kjøpe hus også

Tenker jeg kjøper en liten ting etter uke 12, ellers venter jeg nok en stund.

Hvis alt ser bra at på TUL på fredag, kanskje jeg begynner så smått med litt innkjøp! :happy:

Jeg tenkte å kikke litt på black friday, ellers får jeg prøve å holde meg i skinnet til januarsalget :bag:

Sist hadde jeg en regel om at jeg ikke kunne handle før uke 24, da var det større sannsynlighet vi kom hjem fra sykehuset med ett lite vesen :happy:

Back
Topp