Når begynner du og handle?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Til den lille? Det er jo nå de selger sommerklær og det fineste går jo alltid først. Litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Har ikke kjøpt noe enda, lurer på Om jeg bare skal kjøpe noen antrekk og resten etter at hun er komt :) hva skal du?
 
Har bare kjøpt en brukt vugge. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente, og dette er nr 2. Så vi tar det helt med ro
 
Kjøpt litt, trenger noen sommer bodyer så er nok det meste i boks, fordi at jeg hadde det meste fra før :p
 
Fulgt med på finn og kjøpt noe utstyr. Tenkte gå gjennom hva vi har av klær i april og ta litt shopping i mai om noe trengs. Orker ikke ha det liggende før jeg må, altfor liten plass ;-)
 
Har mye utstyr fra før:) mangler bagdel til vogn,vil ha nytt stellebord med plass til alt.Nye sengklær og klær,kjøper vel litt klær snart.Føler jeg har utrolig god tid,har jo det også egentlig:p
 
Har fått litt og kjøper litt underveis, ser mye på finn og har handlet litt klær her og der.

Mangler
Vogn (blir nok kjøpt brukt)
Stellekommode (skal arve av tante)
Brystpumpe
Vippestol (mulig arv der og)
Div småting (bleier, engangskluter, kremer, ammeinnlegg, etc etc)

Har..
Vugge
Bilstol
Bæretøy
Ammepute
Endel klær
Dyner
Lekegrind
Leketeppe

.... Noen som kommer på hva vi mangler? :p står helt stille.
 
Har egentlig alt på plass allerede:p Over gjennomsnittet glad i shopping av klær og interiør. Kjøpt alt av utstyr på tilbud og kampanjer, en del ull på salg, en del klær i london og usa og noe på kampanjer= sykt mye klær fra 0-2 år:p
 
Vi får vel tak i sommerklær litt utover og:) men jeg begynte i vinter rundt oul. Kjøpt noen plagg og leketeppe, nå kjøpte jeg akkurat bæresjal:) så har vi egentlig det vi trenger ellers.
 
Vi har mye fra storebror selv om dette er lillesøster kan mye av klærne brukes :) har ikke kjøpt noe enda men vi skal ha madrass til vogge, søskenvogn, voksipose og tripp trapp stol. Ellers har vi alt fra før. Må handle litt klær men arver det meste :)
 
Jeg bestilte første ladning med bodyer og bukser fra kappahl nå i kveld. Har holdt litt tilbake siden jeg tok vare på en haug fine babyklær fra storesøs som jeg etter vi flyttet ikke klarer å finne igjen! Eller dvs, jeg er overbevist om at de har havnet i huset til foreldrene mine, som selv mener de ikke er der..så vil ikke kjøpe noe særlig mer klær før jeg har lett igjennom huset dems. Tenker uansett at jeg ikke kjøper så mye, dukker jo opp mye gaver de første par ukene. Ellers har jeg kjøpt vogn, også har vi vugge som skal stå på stua. Så da mangler vi vel i hovedsak sprinkelseng og stellebord med tilbehør som jeg tenkte å kjøpe på ikea. Har også bestilt babynest som skal komme i posten ila noen uker.
 
Har det meste fra før, men har kjøpt 3 bæreposer med brukt babytøy i str. 50-62 som var super fint. Ellers ønsker jeg meg veldig barnesengen fra sebra, men venter med denne til babyen flytter inn på eget rom da vi trenger gjesterommet lengst mulig.
 
Har ikke kjøpt klær enda men har det meste av utstyr i hus, enten fra førstemann eller kjøpt det vi trenger. Mangler en tripptrapp stol til samt litt klær. Har masse klær etter storebror som lillebror kan bruke også
 
Har kjøpt stellebord, slyngevugge, ammepute, voksipose og litt klær.

Mangler: ammeinnlegg, flasketuter, nan, bleier, tripp trapp, seng, ammesinglet, dyne og en bag til å ha i vogna.
 
Last edited:
Har vel fått kjøpt det meste nå. Har endel klær og skal arve endel fra søstra mi, så tror jeg har nok av babytøy til den første tiden.

Vi mangler stellekommode+badebalje, seng og madrass, tripp-trappstol med babysetet og noen tøybleier til, men møblene må vente til vi er innstallert i den nye leiligheten i beg. av juni.

Så skal jeg kanskje kjøpe vippestol,bilstol og muligens en brystpumpe.
 
Begynte for leeeenge siden ;) tar litt om gangen da jeg må se igjennom hva jeg har underveis :p
 
Vi har litt fra før og resten har vi kjøpt. Så kommer egentlig ikke på om vi trenger noe mer nå :)
 
Bestilt vogn, som hentes i beg av juni :) kjøpt sprinkelseng, madrass, dyne/pute+sengesett litt klær og et ekstra sengesett..og noen håndkler :) kjøper bilstol, og stellekomode strax tenker vi ;-)
 
Back
Topp