Når begynner dere

Nyttårslykke

Gift med forumet
å vaske de nye klærne dere har kjøpt til den lille?

Tenkte på at hvis man begynner for tidlig så støver det kanskje (selv om det ligger i kommode?)

Kommer uansett ikke til å rive noen merkelapper før etter 6. oktober (3D- ultralyd), men det er kanskje for tidlig å begynne da også?

Herregud hvor mye man må tenke på [8D] LITT perfeksjonist første gang merker jeg!!!

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Husker ikke når jeg begynte sist, men ordner nok alt slik i Desember en gang![;)]

hehe, ok bare si det; JEG STRESSER!!!! [:D]

Et tipd til dere som vil vaske klærne i god tid før termin: Etter at de er vasket og tørket, er det lurt å legge de sammen og pakke de inn i brødposer og knyte igjen. På den måten blir de ikke støvete[;)]

ORIGINAL: Badeand*

Et tipd til dere som vil vaske klærne i god tid før termin: Etter at de er vasket og tørket, er det lurt å legge de sammen og pakke de inn i brødposer og knyte igjen. På den måten blir de ikke støvete[;)]

Men blir de støvete SELV om man legger de i kommode?

Takk for tipset [:D]

ORIGINAL: Nyttårslykke

ORIGINAL: Badeand*

Men blir de støvete SELV om man legger de i kommode?

Takk for tipset [:D]

Ja en kommode vil aldri bli luft-tett[:)]

Husker ikke når jeg begynte sist, men ordner nok alt slik i Desember en gang![;)]

Regner med å føde i begynnelsen av januar og vil da ha slikt klart, så tenker også i løpet av desember. Ikke morsomt å gjøre det for tidlig heller, koselig å ha slikt å gjøre mot slutten. Forberede seg litt! [:D]

Har ikke kjøpt noen klær, men det blir i alle fall ikke før desember, sikkert ikke før januar.

Men jeg kommer nok til å vaske de i romjula tenker jeg. JM og lege vedder på at jeg føder før nyttår. *kniiiip*[8D]
Skulle bebisen komme noe før det så får sambo ta klesvaska mens jeg er på sykehuset[:D]

Dette hadde jeg virkelig ikke tenkt på.. Jeg har vasket alt ettersom jeg har handlet jeg..
Må sikkert vaske på nytt jeg da.. [&o]

Jeg har veldig lyst til å gjøre det klart nå jeg..men er nok litt for tidlig..
Ikke er stellekommoden ledig til bruk/oppbevaring heller..
Venter nok til november tenker jeg..

Jeg ehm.. har noe tøy i maskinen nå jeg..
Fant det fram da jeg sorterte tøy her en dag også ble det lagt inn på vaskerommet så da tenkte jeg at jeg liksegodt kunne vaske det..

Tenker at det er noe jeg vil kose meg med i slutten av desember/starten av januar[:D]

blir nok i desember/januar, tenker jeg..
blir litt trimming opp og ned trappa til vaskerommet - det har jeg sikkert godt av da :D

Det blir nok ikke så mye nytt, siden jeg har mye etter de to eldste. Tøyet er allerede vasket og pakket bort, men jeg ser ikke for meg at det nye som kommer i hus blir tatt hånd om tidligere enn uken før termin. Jeg regner med å gå over termin denn gangen også, og har derfor ikke hastverk. [:)]

Back
Topp