Når begynner dere...

syns klær er vanskelig enten er det gutt eller jente, men etter ul i september da vi vet kjønnet skal vi kjøpe så og si alt..

har kjøpt en ting, ett sett med body, pysjamas, bukse, lue osv.. måtte bare kjøpe noe lite og søtt[:)]
men blir nok ikke noe mer før etter den ordinære ultralyden.. blir vel ikke så mye handling om vi får jente, men om det blir gutt, må det bli storhandling av klær[:D]

Jeg har planer om å begynne å handle litt for alt var vel på UL'en nå men samtidig tenker jeg at det er noen ting som vi kanskje skal vente med og se om vi får gutt eller jente. Innrømmer glatt at jeg nok kommer til å velge noen ting i rosa eller blått avhengig av kjønn [;)] Ellers så tenker jeg at det fint går an å kjøpe nøytrale ting(ellers så er det jo heller ikke så farlig med jente og guttefarger, men det ser kanskje litt snålt ut med en liten guttebaby kledd i rosa hentesett [8D]).

Vi har så og si ingenting her til baby lenger, har gitt bort det meste etter storebror. Plukket ut noen klesplagg som betød mye for/som vi syntes var veldig fine også har vi igjen sengen og noen leker. Tror det var det hele, alt annet må vi skaffe oss.

Back
Topp