Når begynner dere...

kingofthehills

Betatt av forumet
.. Å handle inn til småtrolla? [8D][:)]

Lurer på å bare begynne nå og ta det litt etterhvert som vi har penger... Sånn at vi ikke må ta alt på en gang seinere.. UL i uke 12 sa alt var i SKJØNNESTE orden, så hu så ingen grunn til at noe gale skulle skje [:D] Føler det er tidlig å begynne nå, men må jo tenke litt økonomi oppi det hele også [8D] Og ser ikke grunnen til å vente bare fordi noe KAN skje, viss man skal tenke sånn kommer man jo ingen sted her i verden [:)]

Er forresten 13+2 nå [:)]

Forrige gang var jeg kjempe ivrig og handlet inn noe allerede ved 12 uker [8D] Men mesteparten kjøpte jeg etter den ordinære ul.

denne gangen har jeg ingen planer om å kjøpe noe som helst før jeg har vært på ul. Men jeg har jo det meste jeg trenger fra før og [:)]

Vi  har jo det meste... om det blir jente trengs noe nye klær, og noe mer vintertøy trengs uansett, siden forrigemann ble født i august har vi ikke varm ull størrelse nyfødt...

Regner ikke med å begynne enda.
Har kjøpt ny vogn da, men det er til den kommende storebror.

skal kjøpe vong når det nærmere seg.
ellers sånne småting som klær og hygiene artikler etcetc det går vi til innkjøp av etterhvert.
men starter ikke skikkelig å kjøpe ting før etter ordinær ul

Skal prøve å smiske vogn/seng eller stellebord av pappa. Hihi. Men har ikke kjøpt noe enda. Har noen tøffler jeg MÅTTE kjøpe liggende. Passer 6mnd+[:D][:D]. Men de var grønne med frosker på<3<3

Må nok vente til jeg har penger igjen=). Og i det hele tatt et sted å sette det^_^.

Føler ikke jeg har det travelt.
Mye av utstyret har  vi jo allerede, så venter til etter ord ul for og se om jeg må kjøpe en helt ny babygarderobe...[8D]

Hvis du tenker økonomi, så skjønner jeg godt at du kanskje vil begynne nå. Alternativt kan du jo sette av litt penger hver mnd som skal gå til babyting...? Hvis du syns det er tidlig og begynne med shoppinga nå...? [:)]

Venter nok til uke 30 eller noe [8D]

Med snuppa begynte vi vell å handle så smått i uke 15, begynte å følge med på tilbud o.l som kom på ting vi ville ha..... [:)]
Vi syns også det var greit å fordele det litt ut over, så det slapp å bli så masse på en gang [;)]

ORIGINAL: Rosica

Føler ikke jeg har det travelt.
Mye av utstyret har  vi jo allerede, så venter til etter ord ul for og se om jeg må kjøpe en helt ny babygarderobe...[8D]

Hvis du tenker økonomi, så skjønner jeg godt at du kanskje vil begynne nå. Alternativt kan du jo sette av litt penger hver mnd som skal gå til babyting...? Hvis du syns det er tidlig og begynne med shoppinga nå...? [:)]

Det var jo en kjempegod ide [:D] Tror eg tar det litt på sikt heile greia eg... Er uansett ikke så digg å shoppe med bekkenløsning, så tar det sikkert litt etter litt [:)] Men utsetter det nok noen uker enda da [8D][;)]

Jeg begynner å kjenne litt kjøpetrang ;) Men det er minimalt jeg trenger å kjøpe. Jeg får låne og arve alt av søster og svigersøster ;) Både vogn og seng osv.. Men vi må ha oss ny bil!

Har ikke kjøpt en ting ennå. Har det jeg trenger tror jeg, med unntak av ulltøy i nyfødtstørrelse. Håper å få kjøpt noe nøstebarntøy etterhvert. Elsker det!
Hvis det blir gutt så er det vel noe småting vi trenger av klær og sånn, men ellers så tror jeg det meste er i orden eller kan lånes. Seff har jeg lyst til å gå rabiat og kjøpe ny vogn og sånn, men jeg er så fornøyd med vognparken jeg har at jeg tror jeg klarer meg. Unntaket er at jeg av og til kunne tenkt meg en MB søskenvogn. Syns det ser så kos ut.

jeg prøver å dempe kjøpe behovet mitt litt ved å lage lister over hva jeg vil ha[:D] men nå er jeg bare 10 +5 nå.
i og med at du er over uke 12 og har vært på ul. :D
så er jo sjangsene veldig store for at alt går bra, og det er jo helt klart litt bedre for økonomien å kjøpe litt og litt en alt på en gang[:)]

Vi skal på Ikea om to uker, da er jeg passert 14 uker. Og vi har tenkt å handle inn en del utstyr da. Mye fordi vi ikke har noenting som helst fra før, dette er vår første. De har mye billig og bra på Ikea, og min samboer er student så vi må også tenke økonomisk.
Jeg har vært på UL denne uken og vet at alt står bra til :) Og vi får ingen ny Ikea tur før babyen kommer.

vi har det meste fra snuppen, bilsete, seng, vippestol, og kommode og sånne ting kjøpte vi i nøytrale farger.. så det gjør ikek noe om det blir gutt som overtar [:)]
Men jeg vil ha ny vogn da!
Klær og sånn vet jeg vi får endel fra svigerinnen min som fikk en liten gutt i mai (hvis vi får gutt da) ellers har jeg maaaaaasse klær etter Emma Isabel [:)]

Begynner vell litt mer for alvor etter ordinær ul, og etter at magen har poppet skikkelig frem:)

Men det skal sies at jeg har kjøpt noen få søte plagg allerede, men det var mest for kosen sin skyld:p

Sist gang kjøpte vi mye etterhvert, veldig greit å begynne tidlig! Det er dyrt med babyutstyr!

Vi trenger vogn, bilstol, vinterklær og evnt jenteklær dersom det blir jente. Ellers har vi alt[:D]

jeg begynner nok ikke å kjøpe noe før rett før tenker jeg... har alt vi trenger... så... er ikke de store innkjøpene som skal til... [:)]

Jeg kunne godt å funnet på å kjøpe noe nå, men venter nok med det meste til etter ordinær ultralyd[:)]

Har kjøpt vogn eg då... Tvillingvogn til halv pris - sparte 8000 - så økonomien gikk foran "fornuften"
MEN DET E JAMMEN KJEKT Å SE PÅ DEN!! [:D]

Har kjøpt vognrangle i tre.. ellers så venter vi til det nærmer seg...har jo alt fra før..

Back
Topp