Når begynner dere redebyggingen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Det er jo slik at noen ting må man forberede til det kommer en baby i hus. Andre ting, er kanskje ikke helt nødvendig - men mange gravide "bygger rede" og gjør masse forberedelser til den lille som skal komme. Kanskje det er et naturlig instinkt? Har du begynt med redebygging? :)

Har begynt med innkjøp av det mest nødvendige! Sprinkelseng, bedside crib, bilstol, barnevogn, stellebord og litt klær.
Prosjekt barnerom står for tur nå, og kommer sikkert til å være klart før det er 3 måneder til termin hihi..

vi hadde begynt oppussing av huset ett år før jeg ble gravid, så det er ett prosjekt som fortsatt pågår, men merker jeg blir ekstra ivrig på å få det som gjenstår i hovededtasjen ferdig ! men om det er pga graviditeten eller det at jeg er lei av å ha halve huset i plastkasser vet jeg ikke.

vi hadde begynt oppussing av huset ett år før jeg ble gravid, så det er ett prosjekt som fortsatt pågår, men merker jeg blir ekstra ivrig på å få det som gjenstår i hovededtasjen ferdig ! men om det er pga graviditeten eller det at jeg er lei av å ha halve huset i plastkasser vet jeg ikke.
ååh akkurat samme som oss det. Pusset opp siden mars, og halve gjenstår så merker at jeg er veldig keen på å bli ferdig. Hele kjøkkenet er plassert på barnerommet så her blir det nok ikke noe barnerom fiksing før om tre måneder værtfall sikkert XD
Ellers har vi seng som vi arver, kjøpte vogn, får hjemmestrikket teppe og hentesett og kommer til å bestille litt etter litt. Har ingen hast :)

Back
Topp