Når begynner dere med

Etter UL ihvertfall...og senest 3 mnd før termindatoen. Ting tar tid på NAV ja[:D]

fikk eskjed av nav å levere tidligst i uke 26

ORIGINAL: Varme

Dette har jeg ikke gjort før! Er det mye jeg må gjøre eller gjør arbeidsgiver mesteparten? Noen som kunne fortalt meg litt om hvordan dette foregår?? Da er dere noen engler![:D][:D]

Du må nok gjøre alt selv, arb.giver gjør ikkeno. Det beste er å bestille time hos Nav å få gjørt alt mens man er der.... Jeg orket ikke å spekulere, så da følte jeg det var bedre med hjelp av en saksbehandler. Kommer til å gjøre det samme denne gangen [:D]

bor på en liten plass og har bare engangsstønaden og styre på med, så jeg søker når jeg føler jeg trenger pengene[8D]

Sist jeg søkte hadde de skjema på jobben som jeg fylte ut sammen med sjefen min, leverte sammen med terminbekreftelse fra legen. var ikke så mye styr det! Må gjøres etter uke 26, eller terminbekreftelsen må være skrevet etter uke 26 da..

ORIGINAL: Markmusa

Dette har jeg ikke gjort før! Er det mye jeg må gjøre eller gjør arbeidsgiver mesteparten? Noen som kunne fortalt meg litt om hvordan dette foregår?? Da er dere noen engler![:D][:D]

Du må nok gjøre alt selv, arb.giver gjør ikkeno. Det beste er å bestille time hos Nav å få gjørt alt mens man er der.... Jeg orket ikke å spekulere, så da følte jeg det var bedre med hjelp av en saksbehandler. Kommer til å gjøre det samme denne gangen [:D]

Det tror jeg varierer. Her måtte jeg og økonomiansvarlig fylle ut skjemaene sammen (husker ikke om jobben hadde skjemaene eller om jeg var innom nav å henta de først, men det kan du jo bare spør på jobb om), og så ble de sendt til nav.

Var ikke noe stress synes jeg, og pengene kom helt til tiden som de skulle [:)]

ORIGINAL: Høstbarn

ORIGINAL: Markmusa

Det tror jeg varierer. Her måtte jeg og økonomiansvarlig fylle ut skjemaene sammen (husker ikke om jobben hadde skjemaene eller om jeg var innom nav å henta de først, men det kan du jo bare spør på jobb om), og så ble de sendt til nav.

Var ikke noe stress synes jeg, og pengene kom helt til tiden som de skulle [:)]

Ja det er sikkert det [:)] Min arb.giver gjorde ingenting sist iallefall..... Visste ikke at de skulle fylle ut noe som hellst heller jeg da...? [8|] han saksbehandleren ordnet det sikkert for meg [:)]

uff, du sier noe der[8|] men er vel bare engangsstødnaden som må søkes om i første omgang, kan ikke være så mye styr det[8D]

Jeg skal til nav å fylle ut papirene om litt over en uke... det er jo veldig tidlig, men om de ikke vil ha papirene før uke 26 da så får jeg iallefall lært hvor jeg skal fylle ut ditt og datt også får jeg fyllt ut mesteparten sammen med en person som vet hva som skal skrives hvor... har time hos ei dame der som ska hjelpe meg :)

jeg begynner etter vi har vært på ul,skal dit på onsdag!

gruer meg til dette papir styret!!![:'(][:'(]

Back
Topp