Rosapanter
Glad i forumet
alt papirsyr som skal hit og dit, ang perminsjoner og penger? og alt det der..[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Varme
Dette har jeg ikke gjort før! Er det mye jeg må gjøre eller gjør arbeidsgiver mesteparten? Noen som kunne fortalt meg litt om hvordan dette foregår?? Da er dere noen engler![:D][:D]
ORIGINAL: Markmusa
Dette har jeg ikke gjort før! Er det mye jeg må gjøre eller gjør arbeidsgiver mesteparten? Noen som kunne fortalt meg litt om hvordan dette foregår?? Da er dere noen engler![:D][:D]
Du må nok gjøre alt selv, arb.giver gjør ikkeno. Det beste er å bestille time hos Nav å få gjørt alt mens man er der.... Jeg orket ikke å spekulere, så da følte jeg det var bedre med hjelp av en saksbehandler. Kommer til å gjøre det samme denne gangen [:D]
ORIGINAL: Høstbarn
ORIGINAL: Markmusa
Du må nok gjøre alt selv, arb.giver gjør ikkeno. Det beste er å bestille time hos Nav å få gjørt alt mens man er der.... Jeg orket ikke å spekulere, så da følte jeg det var bedre med hjelp av en saksbehandler. Kommer til å gjøre det samme denne gangen [:D]
Det tror jeg varierer. Her måtte jeg og økonomiansvarlig fylle ut skjemaene sammen (husker ikke om jobben hadde skjemaene eller om jeg var innom nav å henta de først, men det kan du jo bare spør på jobb om), og så ble de sendt til nav.
Var ikke noe stress synes jeg, og pengene kom helt til tiden som de skulle [:)]