Når begynner dere med vinterdress?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Er redd jeg sendte for lite klær med snuppa i dag. Var bare 5 grader i skyggen når jeg leverte henne, men det er litt varmere i sola da. Tror kanskje jeg må begynne med vinterdressen snart... Når begynner dere?

ORIGINAL: Miss Fat

Svarer for eldstemann på 2,5 år.

Ble spurt i forrige uke om vi hadde utedress til han, sa som sant var at vi har bare vinterdress men synes det var noe varmt for det enda. Men skulle likevel sende den bort så kan de ta på mindre klær under alt ettersom.

What she said, bare det var hun og ikkje han[;)] Men de har dratt på ho vinterdressen hver dag denne uka,for det har vært kjølig som fy[:'(]

Tror jeg får sende med vinterdressen neste uke ja. Kanskje vi kan ha parkdressen som backup, hvis det er for varmt [:)]

det jeg ble fortalt er at parkdress
bruker nå og på våren. Så vinterdress på vinteren
Så jeg ville sendt med begge deler jeg..
her har vi brukt den tynne vinterdressen fra i fjor
ute to ganger, men kun med body og strømpis under

Var å henta henne nå, og de hadde lånt en dress til henne. Sender med vinterdress og parkdress neste uke, så får de velge [;)]

Jeg sendte med henne vinterdressen i går, er vel omtrent samme temperatur her som oppe hos deg regner jeg med. Hun har begge i barnehagen nå, så kan de velge.

Det er faktisk en stund siden jeg starta opp med vinterdress. Dem har brukt dem i løpet av sommeren men da uten for.. Nå har jeg tatt i foret på dem[:)]

Har også HH dress med løst for. Satte i foret forrige uke. Har vært ned i 4 grader her om morningen, og i vår barnehage er de små ofte ute tidligst. Det er dessuten kaldt i skyggen hele dagen og ungene er jo ikke nødvendigvis alltid i sola.

Her har de bare brukt høstdressen en gang i bhg. Og jeg bruker den heller ikke i helgene enda. Strømpis og bukse på underkroppen og body, genser og høstjakke på overkroppen.  Tynn lue og bomullsskjerf [:)]

ORIGINAL: karaoke

Har også HH dress med løst for. Satte i foret forrige uke. Har vært ned i 4 grader her om morningen, og i vår barnehage er de små ofte ute tidligst. Det er dessuten kaldt i skyggen hele dagen og ungene er jo ikke nødvendigvis alltid i sola.

Det tenker jeg og, og så er de jo mye på bakken som er veldig kald. Her blir det uansett ikke 20 minusgrader om vinteren, så jeg tror det går greit med vinterdress nå. Kan jo bare ha body og strømpis under [:)]

Har ikke kjøpt vinterdress enda.

Men har en sånn ulldress fra nøstebarn, så i barnehagen nå har de hatt på han ullbody, ullstrømpis, ulldress og parkdress når han er ute.
De var også veldig glad når jeg kom med fora sherox'er.

Foreløpig har han bare parkdress med fleecedress under og gore-tex sko med ullsokker i.. Det er varmt nok enn så lenge i hvert fall..

har ikke begynt med det enda.
Hun har tynn dress, og så har de ullgenser under.
Men er ikke så kaldt her heller enda da.
Er 9-10 grader enda på dagene.
Men kaldt på morgenen da.. bare 1-3 grader på morgenen.

Hun har de siste ukene brukt parkdress med fleecedress under. Er helt supert det nå!

Barnehagen etterlyste utedress til alle de store barna i forrige uke, så Håkon hadde med parkdress for første gang på tirsdag. Han har ikke hatt behov tidligere for han er så aktiv og løper rundt mesteparten av dagen.

ORIGINAL: Que

Foreløpig har han bare parkdress med fleecedress under og gore-tex sko med ullsokker i.. Det er varmt nok enn så lenge i hvert fall..

Samme her, for er nokså varmt i sola enda[:)]

Back
Topp