Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Og andre "høstplagg"? Lue, votter, fleece osv?
Her er det ca 8-10 grader om morgenen nå, surt og regn. I går var første dag med lue, og i dag har han fått på seg ulltrøye (uten noe oppå). Han har en fleecegenser liggende i bhg.
Han er 2.5.
Jenta på 5 har begynt enkelte dager. Våte dager setter jeg på ull, siden hun alltid kommer hjem våt under regntøyet. Lue burde hun nesten hatt i dag, for det var skikkelig sur vind ute, men den ble ikke med.
Tanken på å ta på ull slo meg for første gang i dag. Var ca 10 grader hos oss i dag, men vet jo det blir varmere utover dagen. Tror likevel ikke det er veldig lenge til minsteman får på seg tynn ullgenser i bhg.
Begge er sendt på skolen/i bhgen med en tynn t-skjorte i ull under genseren idag. Og pannebånd. Ho i bhgen har hel ulldress og fleccesett liggende der. Regnvotter også. Ho på skolen skulle ha turdag idag, så da ble det strømpebukse på ho under joggebuksa idag... Syns det er supervanskelig å kle på unga "rett." Pleier derfor og ha rikelig og varierte klær liggende i hylla slik at de voksne i bhgen (skolen) heller får hjelpe dem på med det som trengst
Her ble det superundertøy for første gang i dag, tynn genser og bukse utenpå. Tynne votter og lue. Kler heller på flere tynne lag for at det skal være enkelt å kle av og på enn å ha på tykk fleece/ull. Det er åtte grader og sur vind ute, gutten er 2,5 år.
Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14
Tok på strømpebukse for første gang i går. Da øste det regn og var surt. Men det ble jo varmt og sol utover dagen Hadde på strømpebukser, lue og fleecejakke da jeg sendte de på skole og bhg i dag, så har de tynnere jakker der om det blir varmere.
Begynt så smått nå! Er jo så kaldt på morningen, og blåser store deler av dagen! Har lagt fleecesett på skolen og er ikke lenge til dressen blir hengt opp der heller kjenner jeg!
Vi har begynt sånn smått med det her Begynner å bli utrolig kaldt, spesielt om morgenen... Så kan vi heller kle av han litt utover dagen om det skulle bli varmere
Har brukt ull hele denne uken. Når det er 12-14 grader, sur vind og regn, så syns jeg det er viktig å ha ull innerst, fort gjort å bli litt våt på ermene f.eks, og da blir man ikke så kald med ull. Mine er små enda, så sier ikke fra med en gang om de er våte, da er det ekstra viktig.
Tynn ørevarmer er det lenge siden jeg la igjen i bhg. Hun har fått ny lue nå som hun brukte for første gang i går. Hals fra POP er lagt i bhg. Og tynne vanter har hun begynt med.
Hun bruker gensere i høstull (tynt 1 lags), hun er veeeldig varm av seg så vinterull er det for tidlig å begynne med for hennes del.