Når begynner dere med smaksprøver til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Gleder meg til vi kan så smått begynne med grøt jeg :) Nå får guttene mme, så da er jo allerede magen "herjet" med.... men hs sa vi burde uansett vente til ca 4 mnd.. kunne egentlig tenke meg å begynne før, de har en enorm appetitt disse små nemlig... men jeg er litt sånn "flink pike", så gjør som jeg får beskjed om- stort sett... ;)

Venninna mi begynte litt å litt fra 3 mnd, det er litt vanligere der hun kommer fra. Så jeg skal se litt på det. Lurer egentlig litt på hvordan man begynner med det? En skje til å begynne med å øke etter noen dager eller hva har dere gjort?

❤ Gutt født 27 juni ❤

Venninna mi begynte litt å litt fra 3 mnd, det er litt vanligere der hun kommer fra. Så jeg skal se litt på det. Lurer egentlig litt på hvordan man begynner med det? En skje til å begynne med å øke etter noen dager eller hva har dere gjort?

❤ Gutt født 27 juni ❤

Om man fullammer så trenger de som regel ikke noe før de er rundt 6 mnd.
Det kommer vel kanskje litt an på hvordan de sover om natta.
De barna som ikke lenger blir mett på morsmelk bruker å få litt grøt til kveldsmat i tillegg - husker jeg hvertfall fra sist. :)

Tror jeg vil vente til 6 mnd hvis melka mi holder seg så bra og amminga funker bra som nå :-)

Back
Topp