Når begynner dere med innkjøp?

mmmi

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Junibollene 2023
Hei alle ☺️

Er litt nysgjerrig på når dere begynner å handle inn til babyen? Vi har kjøpt sengen vi ville ha, fant den veldig billig, brukt. I superfin stand! Så da slo vi til. Veldig tidlig, men vi vil nok få bruk for den uansett. Det er en Troll Bedside Crib.

Tenker ikke å begynne å kjøpe inn mer enda, syns det er litt tidlig. Har dog begynt å se litt på ting.

Spennende å høre hva andre planlegger!

Hei alle ☺️

Er litt nysgjerrig på når dere begynner å handle inn til babyen? Vi har kjøpt sengen vi ville ha, fant den veldig billig, brukt. I superfin stand! Så da slo vi til. Veldig tidlig, men vi vil nok få bruk for den uansett. Det er en Troll Bedside Crib.

Tenker ikke å begynne å kjøpe inn mer enda, syns det er litt tidlig. Har dog begynt å se litt på ting.

Jeg MÅ vente til uke 13, vertfall!, er litt overtroisk :p kan ikke se på babyting engang:p
Kanskje jeg venter til etter ultralyden og :nailbiting:

Nå har vi mye fra førstemann, men noe må vi jo handle. Kan se for meg at jeg fort venter til etter uke 30 med det meste :p

Hei alle ☺️

Forrige svangerskap endte i uke 22. Var da veldig glad for at vi ikke hadde handlet inn noe. Venter til vi har vært på OUL...

Har mesteparten etter førstemann, vil sikkert handle inn litt smått etter uke 12:)

Hei alle ☺️

Begynner nok litt i uke 12, men har det meste vi trenger etter førstemann :)

Veldig fornøyd med Troll bedside crib!

Hei alle ☺️

Den skal vi ha også :D:D:D SÅÅÅ FIN!!

Har noen små ting fra 1 mann, har funnet litt pent brukt så det har jeg kjøpt.
Greier ikke helt å la hver. Men nå blir det stopp frem til vi vet kjønnet

Har februarjente og desembergutt fra før, så jeg har nok alt jeg trenger. Skal ikke vite kjønn og blir å ha med lillemors rosastripete body samt lillebrors blåstripete i tillegg til mye nøytralt på sykehuset.

Seng,vogn,stellebord... Vi har alt! En pakke 2erbleier så er vi vel i mål :P

Lillebror sover i sprinkelsenga enda så han må over i juniorseng innen februar. Det går nok fint - han har endelig begynt å sove godt om natta!!!

Forrige gang begynte jeg når jeg var rundt 15 uker, et par plagg i nøytrale farger. Og mer etter oul. Har det meste jeg trenger nå etter forrige, men blir kanskje noe shopping om det er et annet kjønn,så etter oul denne gangen også kanskje det er jo stas å handle litt denne gangen skal jeg gå for mest mulig brukt, var ikke så flink til det forrige gang. Kjøpte nesten bare brukt fra hun var 1 år og frem til nå da

Har det meste etter førstemann, hvis det blir jente må vi kanskje kjøpe inn noen andre ting. Vil tro jeg handler inn ett symbolsk plagg etter TUL, også flere ting når termin nærmer seg

Trenger ikke så mye, og det lille vi trenger, kjøper vi ikke før tidligst etter OUL.

Med førstemann ventet vi også til godt etter OUL med å kjøpe noe.

Jeg skal på organrettet ul på Jessheim i uke 12. Er alt bra da, så starter jeg nok så smått med innkjøp og tar fram strikkepinnene. De litt større tingene, som ny vogn og bilstol, tar jeg nok etter oul:)

Last edited:
Har jo det meste vi trenger, men kanskje etter uke 12 eller oul❤️

Forrige svangerskap endte i uke 22. Var da veldig glad for at vi ikke hadde handlet inn noe. Venter til vi har vært på OUL...
Gu så grusomt!! :sad015:sad010Nå ble jeg oppriktig lei meg for det du har måttet gå igjennom... :( Men veldig glad du er gravid igjen :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg tror vi avventer til etter oul, vi trenger ikke så mye ettersom vi kjøpte mye kjønnsnøytralt til førstemann. Men kommer vi over et godt tilbud, kan det hende jeg flesker til :D

Back
Topp