Når begynner dere med hals og ull og Div ?

Har allerede lagt det igjen i bhg, men har ikke blitt brukt enda. Hun har brukt bomullslua et par ganger da det var ganske surt. Vet aldri når det plutselig blir kaldt

Har sendt med alt, er ikle tatt i bruk enda. Men greit at det ligger der, temperaturene svinger så mye nå frmover :)

Her brukes ull kun på kaldeste vinteren. Men hals, og div luer la jeg igjen i barnehagen i dag :)

Vi har sendt med alt fra shorts og sandaler til ulltøy, hals og forskjellige luer. Det var surt og kaldt da vi hadde tilvenning, nå er det jo varmt og godt, men plutselig snur det igjen.

Vi har sendt med tynn lue, tynne votter og mellomlagstøy i fleece. Kommer til å vente litt til med ull tror jeg, jenta vår er i utgangspunktet veldig varm av seg, så fleece holder.

mini har også både "alt" fra sandaler og shorts til ullundertøy, ullgenser og lue i bgh.

Jeg har ullundertøy, og ulljoggedress, og av utetøy er det av det tynne slaget, tynne vanter/lue, og strikka ullgenser. Tjukkere ullgenser, fora vintervotter etc kommer nærmere høst/vintertiden.

De ansatta har sagt til meg at de er glade jeg har "alt" i bgh, og at de kan kle på/av ettersom vær og hva de skal, kontra foreldre som stort sett ikke har mer enn akkurat en truse el to ekstra.

regntøy og allværsbukse er også med,de små som er å peller palt mulig ute i naturnen i flere timer om dagen, i 8-10 gr og vindt/regn kan fort bli litt smågrøssent.

Jeg har lagt igjen en tynn heldress i ull, fleece bukse+genser, lue, votter, ullsokker og vanntette "sokker" i barnehagen. Men foreløpig går flere av ungene i shorts og tskjorte så blir vel ikke brukt med det første.

Tenker jeg nå snart bytter alt ut med ull i ulik tykkelse, må bare få kjøpt inn litt mer da han har vokst fra en del av det han har.

Men så bruker jeg mye ull på barna, og de har flere ganger iløpet av sommeren hatt det på seg :)

Når det er under 5 grader

Back
Topp