Når begynner dere å teste??

Sarah78

Elsker forumet
Hei.....
Bare litt nysgjerrig på når dere begynner den evt grav.testingen....?
Er vel ikke bare meg som lever å åndeløs spenning den siste uke før IKM.....har så lyst til å teste snart at jeg nesten ikke klarer å holde meg.....Er jo ikke vits i å teste så tidlig heller da....men noen dager før....Hvordan er det med dere andre?

Det virker som om det er veldig individuelt når man kan teste og ikke. Noen får positivt utslag tidlig og andre må vente noen dager etter IKM.. Jeg vet akkurat hvordan du har det[&:] Du kan jo prøve å ta en test og se. Er den negativ kan det jo være for tidlig. Jeg for min del har virkelig bestemt meg for å vente i det lengste denne gangen - så gjenstår det å se om jeg klarer det da!

[:)]

He he...ja jeg har tenkt å vente til IKM....ihvertfall.....det er jaggu meg lenge til fredag da....
flere som skal teste i disse dager?

Jeg kjøpte tester i dag, men har ikke IKM før om to dager. Er spent på hvor lenge jeg klarer å vente!
Som amarulla sa tidligere: "Kan jo bare sjekke om den funker!"[:D]
Testene skriker etter meg, men jeg SKAL klare å vente til jeg lurer på hvor mensen er blitt av! Men det er ikke enkelt med de fristepinnene i hus nei![;)][&:]

Du er nesten på målstreken du nå........lykke til med testinga....håper du får et kryss...eller to blå streker.....eller den dig.testen som sier GRAVID.

Takk takk! [:D] Eller to røde streker som det er på Quick Response![;)]

DA GÅR I FOR 2 RØDE STREKER!!!!!!!!!!!! GO GO GO...

HEhe!! Ja, det hadde vært morsomt!![:D] Har ikke vært noen ivrig prøver denne måneden, men vi hadde jo ganske hyppig sex dagene før EL. Var kommet ut av tellinga, så jeg visste ikke det! Hehe![:D]

Det er størst sjanse for klaff om det er sex før EL. Da ligger "soldatene" klare og venter på det søte egget som kommer ruslende............

håper du har en spire i magen, tullmusa, lykke til med testinga[;)]

Tusen takk!! [:D]

Hei. jeg har IKM i morgen, men i går kveld klarte jeg ikke å vente lenger. Tok en QR test, og det var faktisk mulig å skimte en strek til. Det jeg nå bekymrer meg for, er om det er skyggestreken, og at den dermer ikke er positiv. Så nå teller jeg bare timer til i morgen, så jeg kan ta en ny test.
Dette er min første PP, og jeg er helt på tuppa om dagen!
Dette kan umulig være godt for hjertet altså!!!

LYKKE TIL MED TESTINGA...
TULLMUSA OG ELI24[:D]
HÅPER DET BLIR POSITIVE TESTER SOM LYSER OPP TIL DERE[:)][:)]

Hei hei!
jeg har et barn på 1.5 år og vi er i gang med ny prøving!
Har hatt implanon i arma som prev. tok den ut 1 juli. Etter det har jeg hatt veldig uregelmessig mens, siste mens var 16 aug. Det jeg lurer på nå er om jeg er gravid eller om jeg ikke har EL i det hele tatt. har testet meg flere ganger, men det har slått neg ut! Da jeg ble gravid forrige gang gikk det 1.5 mnd før jeg testet pos!
Er det noen som kan gi meg noen tips?
har så lyst til å få nestemann![;)]

Back
Topp