Når begynner dere å teste?

Prøver dom regel ik å teste før rd 12. Gjorde d på dag 12 da var dn blendahvit. Dvs. Satt inn på en mandag og testa fredagen ikke første mn andre.. testa igjen på lørdagen og da var den såvidt svak positiv.... lykke til masse!!

Jeg har allerede begynt å teste jeg *kremt* men det er fordi jeg vil vite når hcg'en fra EL sprøyta er ute av kroppen..
Fåreløpig får jeg svakt positive tester, så må nok vente noen dager til før den blir helt negativ :)
Synes det er greit å vite hvis jeg skulle få positivt test på rd10 om jeg virkelig er gravid eller om det enda er EL sprøyta som henger igjen i kroppen :)

Appen <3

Det har jeg også gjort, men di er negative, så håper at hvis den blir positiv neste gang at det er svaret vårt:) er 10 dager siden el sprøyta ble satt, eller 9 siden den ble satt kl elleve på kvelden.

Sadi
Jeg og satte inn mandag og har testa igjen i dag fredag. Blendakvitt hos meg og ser håpet forsvinner
Men testdato er i morgen så eg gir ikkje heilt opp ennå!
Håper så sterkt at det er min tur nå♥

Tester ikke før testdag, og det blir vel dag 21 (Ullevål opererer m 3 uker til testing). Lever heller i håpet...

Har aldri opplevd en positiv test, forresten. Håper jeg får det denne gangen:-)

Jeg har aldri klart å vente med testing. Husker ikke når jeg startet på de to første forsøkene, men fikk positivt på rugedag 8 på siste forsøk.
Lykke til :-)

nå har jeg planer om å vente til tesdag, men når jeg er midt oppi det og skal ruge i hele 14 dager kan jeg sikkert ikke la være kjenner jeg meg rett. vi får se - vil ikke teste positiv et par dager før for å så bli skuffet pga kjemisk/sa

Fikk svak svak positiv rd 8, litt sterkere på rd 9, og positiv CB digital på rd 11 :)
Regner forresten RD inkl insett dagen :)

Appen <3

Back
Topp