Når begynner dere å shoppe til baby?

Villrosa

Elsker forumet
Septembergull'17
Januarlykke 2019
Når begynner dere å handle ting til babyen? Kjøper dere noe nå om dere kommer over et godt tilbud?

Venter litt til, forhåpentligvis venter vi til etter oul :)
Venter med å se så mye og i tilfelle jeg ikke klarer å vente eller det er tilbud :)

Jeg har kun kjøpt barnebøker og en bamse i prøvetiden. Får jo ikke brukt bøkene på lenge ennå, men syns det var så koselig. [emoji4]
Har begynt å strikke tepper og klær, men har ikke turt å kjøpe noe annet enda. Venter til etter uke 12, kanskje også til vi vet kjønnet. Men det blir jo vanskelig da... [emoji7]

Vi venter til tidligst etter OUL [emoji4] Mest for at vi vil vente å se at alt går bra, men også fordi det fortsatt er god tid etter det. Og så har vi en god del ting etter førstemann [emoji106]

Kjøper nok ikke så mye denne gang, siden vi har det meste etter førstemann, men sist startet jeg å kjøpe inn etter oul :)

Vi venter nok til etter vi har vært på OUL, og kommer nok til å kjøpe litt her og der etter da [emoji5] vi skal til USA når jeg er ca halvveis, så da kan det jo være det blir litt babyklærshopping der [emoji7][emoji7]

Venter til etter oul[emoji4] Blir det jente har vi alt av klær, blir det gutt blir det mye handling av gutte klær[emoji2]

Har så mye nøytralt fra jenta mi, men begynner nok å handle litt ekstra til høsten tenker jeg :Heartpink Gleder meg aller mest til å gjøre klart rommet, legge klær i skuffer og skap og lage skikkelig rede til den lille kommer :Heartpink

Venter til etter oul tror jeg. Skal ikke vite kjønnet, så blir hvitt og brunt:D

Med de to første kjøpte jeg en liten ting rett etter positiv test for å feire. Utrolig mye glede i en pitteliten pysj str 56 ❤️ Denne gangen har jeg liksom «alt», både til gutt og jente, så trenger strengt tatt ikke kjøpe noe som helst. Men tipper jeg kjøper noe etter TUL for å markere det litt :)

Back
Topp