Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har kun kjøpt barnebøker og en bamse i prøvetiden. Får jo ikke brukt bøkene på lenge ennå, men syns det var så koselig. [emoji4]
Har begynt å strikke tepper og klær, men har ikke turt å kjøpe noe annet enda. Venter til etter uke 12, kanskje også til vi vet kjønnet. Men det blir jo vanskelig da... [emoji7]
Vi venter til tidligst etter OUL [emoji4] Mest for at vi vil vente å se at alt går bra, men også fordi det fortsatt er god tid etter det. Og så har vi en god del ting etter førstemann [emoji106]
Vi venter nok til etter vi har vært på OUL, og kommer nok til å kjøpe litt her og der etter da [emoji5] vi skal til USA når jeg er ca halvveis, så da kan det jo være det blir litt babyklærshopping der [emoji7][emoji7]
Har så mye nøytralt fra jenta mi, men begynner nok å handle litt ekstra til høsten tenker jeg Gleder meg aller mest til å gjøre klart rommet, legge klær i skuffer og skap og lage skikkelig rede til den lille kommer
Med de to første kjøpte jeg en liten ting rett etter positiv test for å feire. Utrolig mye glede i en pitteliten pysj str 56 Denne gangen har jeg liksom «alt», både til gutt og jente, så trenger strengt tatt ikke kjøpe noe som helst. Men tipper jeg kjøper noe etter TUL for å markere det litt