Når begynner dere å pynte til påske....?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg ser på flere blogger og på fjaseboka at flere og flere legger ut bilder av hva de har pyntet med til påske. Allerede nå?

Er ikke det litt tidlig eller er det bare jeg som er treg? 

Pleier ikke å pynte noe særligt til påske!

Neei, det syns jeg er tidlig.. :p Jeg er en som pynter tidlig til jul men ikke påske :p da er det bare påskeuka som får pynt. Ikke at jeg har noe pynt..joooo to "påskegodt" skåler. tar de frem til søndagen:p

siden vi skal bort i helga.. være hjemme 2 dager og så vekk igjen - så blir svaret mitt for i år... aldri..

Snuppa skal ikke være hjemme i påsken, men gullet har jo laget en del i barnehagen som vi allerede har fått hjem. 
Og det er jo forsåååvidt fremme da.. På en måte. Det ligger på stuebordet fordi vi ikke har lagt det vekk enda, men han syntes jo det er sååå gøy å se på.

Men det er godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke har pyntet enda! 

fredagen før påske,men er kun noen kyllinger og egg, og dukker
Er ikke så mye pynt til påske som til jul

Gidder ikke pynte til påske:)

Liker å pynte til høytid, men venter til helger før jeg tar frem påskepynten...

Dårlig med påskepynt her. Har kjøpt noen påskelijer bare også kommer det vel et påskeegg på bordet påskeuka. Også det mini har med hjem fra bhgen da.

Henriettemamma09+12 skrev:
Gidder ikke pynte til påske:)

Ikke jeg heller... mulig jeg begynner med det om småtten begynner å spørre etter det når han blir litt størreemoticon

HAr påskeduk på kjøkkenbordet og stuebordet nå, men det er kun fordi vi hadde selskap i helgen =) Resten kommer vel snart, kanskje i løpet av uken, siden gutta skal til pappa'n sin i helgen =)

HAr påskeduk på kjøkkenbordet og stuebordet nå, men det er kun fordi vi hadde selskap i helgen =) Resten kommer vel snart, kanskje i løpet av uken, siden gutta skal til pappa'n sin i helgen =)

Når er det påske? Tenkte å henge opp gule gardiner på kjøkkenet bare jeg 

Jeg har aldri pyntet til påske før, men har tenkt til det i år:) I slutten av uken, tenker jeg. Småen har laget noe i bhg, vet ikke hva enda.. Og jeg har fått to kyllinger i gave, de er ikke gule, men i stoff med litt mønster også lukter de godt:) De skal je henge på enten trollgren eller bjørk. Kommer Ann på om jeg orker å ha Bjørk inne pga allergi.. I dag har jeg blåst ut egg, så vi kan male på eggene! Og vi skal lage noen små gule og hvite påskekyllinger. Sånne pappringer som man snurrer garn rundt, klipper opp også blir det små baller:P Om noen skjønner hva jeg mener:P

Christine88 skrev:
Jeg har aldri pyntet til påske før, men har tenkt til det i år:) I slutten av uken, tenker jeg. Småen har laget noe i bhg, vet ikke hva enda.. Og jeg har fått to kyllinger i gave, de er ikke gule, men i stoff med litt mønster også lukter de godt:) De skal je henge på enten trollgren eller bjørk. Kommer Ann på om jeg orker å ha Bjørk inne pga allergi.. I dag har jeg blåst ut egg, så vi kan male på eggene! Og vi skal lage noen små gule og hvite påskekyllinger. Sånne pappringer som man snurrer garn rundt, klipper opp også blir det små baller:P Om noen skjønner hva jeg mener:P

Det har jeg ikke sett siden jeg gikk i barnehagen!! Så utrolig stilig! :) Det har jeg lyst å lage med ungene!! :D :D :D 

Tvilling74 skrev:
Pleier ikke å pynte noe særligt til påske!

Back
Topp