Når begynner dere å kjøpe vinterdress?

• Trådstarter Trådstarter Aveste
  • Opprettet Opprettet
A

Aveste

Guest
dere som bor i Østlandet:)Når begynner dere å kjøpe vinterdress?

Har kjøpt for lenge siden, hadde jeg ikke hatt hadde jeg kjøpt nå..er ofte minus på morran og snøen kan komme når som helst og vil ikke risikere en dag i bhg/skole med snø uten skikkelig tøy

Det er kjøpt, og ligger i bhg. Frister lite at de skal være ute uten skikkelig klær dersom det plutselig er bikkjekaldt en dag.

han er en vinterdress som er nesten ubrukt tror jeg..
men da skal jeg kjøpe dressen denne uka:)

Vi kjøper så fort de kommer, men nå har de fra salget i fjor. 

De beste (og fineste) dressene blir fort utplukket, og greit å være føre var. 

Har igrunn bare regnet med at dressen fra ifjor passer, men dette var jammen en god påminnelse at vi må prøve den i morgen!

Fjorårets dress passer akkurat her, så jeg har ikke kjøpt ny enda. Men det er sikkert sant at de fineste dressene blir borte snart, så jeg får vel raska på :)

Bor ikke på østlandet, men kjøpte til minste (begynner i bhg i januar) for et par mnd siden på salg. 5-600 kr for reimadress.

Gjorde det samme med storebror i fjor. Den passer enda, så håper den passer ut årets sesong.

Celin Marie skrev:
Den er allerede kjøpt inn ;)

minsten sin dress fra i fjor passer enda, brukte den i barnehagen i dag.. eldste må ha ny, skal kjøpe til onsdagen..

Kjøper vinterdress når sesongen er over :) da kjøper jeg for neste år til halv pris. (Jobber i klesbutikk)

Kjøpte brukt reima for noen uker siden. Den ble brukt for første gang i barnehagen i dag siden været var så surt. Vinterskoene har vi også hatt noen uker, og han bruker de masse.

Det kjøpte jeg i september:-) ikke lenge før vi må ta dei i bruk!

Svigermor har alltid kjøpt på våren :) kjøpt Reima på 50-70%.
Hun er en kløpper på å finne salgsvarer og vi har aldri gitt full pris på en vinterdress.
Alltid kjøpt på januarsalg eller våren. Så alt er klart til høsten/vintern.

Kjøpt 2 stk for lenge siden, men venter til det blir snø med å ta de i bruk mtp. slitasje. Foreløpig går det finfint med ull under parkdressen! Vinterskoene er dog i bruk allerede. Samme med votter og tykkere lue.

Back
Topp