når begynner dere å jobbe?

tesa84

Betatt av forumet
fikk ett slag i tryne....der e skjønte ikke hvorfor e fikk så lite penger av nav....jeg ringte de,å de sa permisjonen min er gått ut nå 8 august...

må si e skjønte ikke bæret,da e fikk gullet 20 desember,og valgte permisjonen 10mnd med full lønn.trodde ikke e skulle begynne jobbe før i oktober...[:o]
så.....nå begynner e å jobbe 50% fra 6 september.heldigvis har e en så snill bestemor som skal ha minsten noen timer i uka.pluss min mann har sin pappa perm hver mandag.[:)]

skal bli godt å jobbe litt igjen...å glad for at e har så snill sjef som kan la meg jobbe 50%,mest sannsynlig helt til sommeren igjen.dvs,at minsten slipper i bhg før til høsten [:)]

pluss at mi har allerede begynt å planlegge nr 2.så visst det går etter planen,så er e gravid til sommeren igjen en gang.å da må e fortsette jobbe 50%,da e er frisør,og kan ikke jobbe/vil ikke jobbe med farger å slikt når enn går gravid.

og da trenger mi ikke noen bhg plass på en god stund...sukk..skulle ønske mi hadde økonomi til at e kan være hjemme mamma [;)]

hva med dere?? hvordan har dere tenkt det fremover med arbeid å slikt? bhg?

Eg har akkurat søkt om ulønna permisjon fram til 01.09.2011, Ella startar i bhg i august 2011. Eg er ferdig med permisjon 29.10, so skal eg avvikle 6 veker ferie. 13 desember er det slutt på lønna, so då byrjar eg å ta vakter i helgane og når Frode er heime. Er ikkje so mykje eg får jobba sidan han er so masse vekke på jobb, men håpar å få til ca 40%.

Begynner å jobbe igjen 3 september, og lille gutt skal ikke i barnehage med det første. Tenkte å ha ham mest mulig hjemme til han er tre år og resten av tiden blir hos dagmamma. Jeg jobber natt og sambo skift så det er mest sannsynlig bare 6 dager på 6 uker vi trenger dagmamma. Har ikke sotti meg helt inn i det ennå.

Stemmer nok veldig det, for min permisjon gikk ut 9. oktober, og jeg fikk 21. desember[;)] Så har jeg fire uker ferie, og så har jeg valgt tre uker ulønnet permisjon. Så jeg begynner på jobb igjen 27. september. Da begynner pappaen. Så har han ut året. Og så er det barnehagetid.

10 mnd er jo fra du gikk ut i permisjon tre uker før babyen kom. Og kom babyen før termin, mister du permisjon.

Jeg har jobbet litt siden Juni eg. 3 dager i uken i 3 uker, og så fri 3 uker. Gradert uttak. Har på den måten flyttet permisjonen med en måned.
Gjort det slik da sambo jobber offshore og er hjemme 4 uker i strekk og vekke 2 uker. Og da bør de helst ta pappaperm når de er hjemme. Her sku jeg ønske at reglene på farsperm ikke hadde vært så firkantet og at han kunne ha overført sin perm til meg.
Men permisjonen min er nå ferdig den 16 september, men jeg begynner ikke igjen 100%. Jobber heller en fast lørdagsturnus, hver 3 lørdag. Og så jobber jeg 4 dager i uken i 3 uker, og 3 uker fri. Her er det blanding av utvidet permisjon og ferie.

Skal begynne å jobbe 28. okt. Har da tatt ut ferie også. Skal jobbe 80% frem til nyttår, og 100% etterpå. Vi planlegger også nr2, og om jeg blir gravid rundt jul har jeg jobbet 6 mnd med full lønn slik at jeg kan ha samme permisjon da[:)] Knotten begynner bhg i januar. Frem til da deler jeg, pappan, mormor og farmor på å ha han. Pappa skal ha fri en dag i uka frem til neste bhg år[8D]

Begynner igjen i desember. Har fått pappaen sine 10 uker jeg, pga han er fulltidsstudent. Derfor har jeg fri såpass lenge, med full lønn.

Begynner å jobbe 28 september. (Hjelp, bare en mnd til). Kasper begynner i barnehage i midten av September, så blir spennende å se hvordan det går. Jeg tror det vil gå veldig bra, han elsker å være sammen med andre- både barn og voksne. [:)]

Jeg begynner igjen 4. oktober. Skal da jobbe 100 % i 10 uker mens pappan har permisjon. Deretter har jeg mine 5 siste uker. Mini begynner derfor i barnehage i midten/slutten av januar, 3 dager i uka. Jeg skal søke permisjon så jeg skal gå i 80 % jobb, men har så mye ferie tilgode at jeg skal ta en feriedag i uka fra slutten av januar frem til i juni. Etter det får vi se hva vi finner på [:)]

Back
Topp